• Vilse

Jag tänker på dig

Jag tänker på dig ibland, mitt blivande barn. För jag måste ju tro att jag en dag ska få bli mamma, på ena eller andra sättet.

Kommer du att likna din pappa eller kommer du att vara brun eller kanske ha svart hår med sneda ögon? För mig spelar det egentligen ingen roll, bara du är min och att jag får hålla dig i mina armar och sniffa på din babydoft.

Jag längtar efter dig och planerar i mitt inre hur jag ska inreda ditt rum, vilka sagor jag ska läsa för dig när du ska sova och de sånger jag ska nynna när du är ledsen. Jag ser alla vackra babysaker i affärerna och skulle så gärna vilja köpa dem till dig. Men så kan jag ju inte göra, du är ju inte här ännu. Du finns inte ännu.

Jag har väntat länge och jag tänker vänta så länge det behövs. Jag vägrar att ge upp. En dag ska vi blicka in i varandras ögon och aldrig skiljas mer.

• Svar på tråden Jag tänker på dig
  • babytjej

va fint skrivet, hoppas det löser sig i framtiden! kramar

• bamsefan

SNYYYYYYFT.Precis så man tänker när man försöker vara posetiv i strävan efter ett litet gryn.Hoppas så mycket att få se ner i ett par ögon som tittar tillbaka och ler.Måste vara den ultimata lyckan.

• Leilani

Så oerhört vackert skrivet!
    Stora kramen till dig o hoppas av hela mitt hjärta att din dröm blir verklighet (jag har samma dröm....)!!!

• CanelaCaliente

Vad vackert!!!!!!!
    Känner oxå mej så!!

Försökt i 9 månader...
Svar på tråden Jag tänker på dig