Vart ska jag börja!
Hej jag heter Eliis och är strax 25 år gammal. Mitt problem är att morderjord verkar inte vilja ge mig ett barn eller så har ja stora problem där nere inne i mig!!
Har sen ja va 18 slängt mina p-piller men haft fasta förhållandes, men det blev inget då, 3 år försökte ja med den killen innan förshållandes rasade pga detta, träffa då efter han några killar sådär och vist de kanske inte va de smartaste att ha oskyddat men de bidde ingen bebis förde... Nu har ja och den nuvarand killen som dessutom är min fästman och sambo försökte med allt...
Hörde när ja va yngre av min BM att har man som ja oregelbunden mens så kan de va svårt att bli gravid och att man då får sprutor mot det??
Nej de ja skulle vilja ha svar på nu efter allt mitt drabblande är VAD ska jag göra nu? Och vart ska ja vända mig? Jag bor i sthlm..
Och ja jag har provat att ligga medunderkroppen upp lutat mot väggen och käkat folsyra och till och med BIculvon!!
Jag är så rädd att en läkare ska säga till mig att TYVÄRR, du kommer ALDRIG att kunna bli gravid!!
Vad ska ja göra?