• Snakeheart

Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...? Nr 2

Fikor eller lite vad som.. Kom gärna med idéer! Trött på att jämt vara "ensam" nu bara...

Kramar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-28 00:09:56:
    Framför allt för ensamstående föräldrar, glömde jag tillägga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-24 22:52:22:
    Vi har fikat en gång nu.. ett litet, men härligt gäng! Hoppas på fler gånger snart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-15 01:42:37:
    Även Ni som inte är ensamstående och kanske inte ens har barn ännu är förstås mycket välkomna!! Kanske Ni "bara" känner Er lite ensamma ibland...?!

Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-31/m11852408.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-04 11:30:33:
    Ser att jag visst även behöver göra ännu ett litet tillägg hära.. Man behöver naturligtvis inte bo i Göteborg för att träffas, men i någorlunda närhet är väl en fördel iaf..?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-06 14:38:45:
    Den nya diskussionstråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-31/m17114665.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-12 16:29:50:
    En till bra fikatråd i Göteborg.. Jag fikar med folk från båda!

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m16765972.html

• Svar på tråden Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...? Nr 2
  • Lenab79

jo Frusna.. det har nog varit lite dött.. kan bero på solen...

*Vill ha bebbe*
  • Lenab79

Jag klarar mig... Mår lite bättre idag... Sov inte så bra inatt men ledig imorgon... Fortfarande en STOR bebbe längtan... men överlever...

*Vill ha bebbe*
  • Frusna flickan

Skönt att höra att du mår lite bättre, Jobbigt att inte få sova. Jag känner mig också trött och det är inte så roligt.

Ja, den som väntar på någonting gott... Hoppas att J landar i allt han behöver snart så ni hamnar på samma nivå. Kram!

• Lenab79

Japp jag hoppas det... han kan iaf skämta om det och det känns bra... han vet att även om jag längtar sååå mycket så väntar jag på honom... Borde kanske lägga mig....

Säger kram och gonatt!!!

*Vill ha bebbe*
  • Snakeheart

Puffar upp tråden genom att skriva att det verkligen var en trevlig Minnaavslutningsträff! Var så glad att jag orkade vara med, för har varit så rejält förkyld ett tag nu.. men känns mycket bättre.. Att det var lite "ostrukturerat" tyckte jag inte gjorde nåt... Vi berörde ju iaf ämnet träffen var tänkt att handla om. Å tycker det är så härligt att träffa tjejerna där o prata! Nästa gång vi ses har iaf minst en bebis.. ifall vi träffas innan återträffen, som diskuterat är..

Hoppas allt e oki med Er alla nu, när saker och ting varit lite oppåner för de flesta ett tag! Kramar!

• Frusna flickan

Första bebisen i vår Minnagrupp är här! Sara fick en tjej idag under fm!! 51 cm lång 3555 gram om jag inte minns fel. Åh vad jag vill ha bebis nu!

• Guldbarn

Hej hej!
    Kikar in!
    Har fullt upp med flytten nu. Är helt knäckt. Det är sista gången i mitt liv jag flyttar så sen i graviditeten! Fy, vad det är kämpigt. Jag har packat 75 lådor!
    Hoppas bebis stannar kvar i magen nu, helst, åtminståne bara en vecka efter BF. Min mamma kommer hem från NZ nämligen den 4:e...och då ska hon bo hos mig, så då kan hon vara med på förlossningen!

Här är länken på den där hänmattan för babyn som jag pratade om på MINNA!
    www.losandes.se/yayita-baby-haengmatta-p-2.html

Vi hörs! Kram!

• Frusna flickan

Åh guldbarn vad jobbigt för dig. Jag har mitt jobbiga framför mig :( Jag hoppas att du inte tagit ut dig fullständigt. Men vad skönt att ha det gjort innan bebis kommer. Själv har jag lyckats flytta gravid två ggr tidigare men då hade jag ju man.

Såg du att Sara i gruppen fått en tös förresten?

Tack för länken, verkar ju jättebra!

Kramar till dig!

• Snakeheart

Heheh, kul med lite nostalgitrippar... Några som vill ses åter, så är man ju iofs på det med... om tid o.s.v. finnes. Skrattande Long time, no see... Allt väl där?

Jag har skaffat plus (för första gången, så tacksam för alla tips & hjälp )
Svar på tråden Ensam... fler ensamma blivande och/eller nuvarnade föräldrar i Gbg-trakten med lust att träffas...? Nr 2