• Pumsan78

Lyckat IVF!!

Å, i år fick vi världens bästa julklapp min man och jag! Vi har genomgått vårat första IVF och hade testdatum 25/12. Men vi testade på julafton istället och fick ett +! Gissa om att vi har svävat på moln hela helgen! Känns overkligt att det verkligen funkade!

• Svar på tråden Lyckat IVF!!
  • Mirakel händer

Grattis, det ger oss hopp om att vi kanske också lyckas när vi ska göra vårat...

• Carro1978
    GRATTIS
    Mamma till Rasmus 6 månad & ängeln Gabriel som blev 3½ år!
  • Stolt Ivf Mamma
    Håller med Camilla1974...Så härligt..Grattis
    Jag SKA bli mamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Pumsan78

Tack så mycket:) Jag går omkring och ler hela tiden här hemma, min man tycker jag är jätte rolig. Men han är ju lika glad han också:)

• kyriacou

grattis grattis!!!stooooooor kram!!!!

• Neline

Grattis!!!!Glad
    Vi lyckades också på vårat första försök!!

Sanna 051122** Lillebror 0702??
  • Livia2

Stort grattis till er!!
    Det ger hopp!!!
    kram!!!!!!!!!!!

• ia1

Grattis!!! Jag vet precis hur ni känner er, jag sitter med sambons och mitt lyckade IVF-resultat i knät nu!! Det är underbart!!

Jonatan föddes onsdagen den 4/10. Vår son är äntligen här!!
  • Pumsan78

Tack allesamman! Nojiga jag knatade in på apoteket idag och köpte ett till test...Ja, jag vet, helknasigt, men jag ville bara vara riktigt säker en gång till.... Iallafall, det blev positivt....:) Min man tyckte nog att jag var jätte knasig, men han gjorde det med mig iallafall:) Älskar den mannen...

• Jickan

Grattis Pumsan78
    Jag fick oxå + på mitt första förök
    Jag gjorde precis likadant som du....gick och köpte ett nytt test efter två dagar man bli nog lite konstig och tror att det har blivit något fel*skratt*
    efter tre dagar efter det kollade jag igen och det är fortfarande + hehe

Konstigt man kommer aldrig sluta oroa sig :(

Massor av kramar till dig!

• L M

Stooooooort GRATTIS till dig!!!!!!!!!  Det ger ju hopp till oss andra! Själv är jag mitt i sprayningen

Gott nytt år!!

spraydag nr 9
Svar på tråden Lyckat IVF!!