• ming

Helge Fossmo förlovad. Lycka till, nya tjejen!

Vilken normal människa i Sverige skulle förlova sig med Helge Fossmo efter vad han är dömd för?
    Jaja, det finns väl människor till allt, men jag skulle i alla fall aldrig kunna känna mig säker.
    www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,964333,00.html

• Svar på tråden Helge Fossmo förlovad. Lycka till, nya tjejen!
  • MINI25

Hur har de träffats? Trodde han satt instängd med besöksförbud...Sverige- landet för brottslingar.

Suck.

• riot

Det här är ju inget ovanligt, så frågan är vad det är för slags kvinnor som dras till dom här männen? Förutom att dom oftast är tungt kriminellt belastade så skulle jag inte kunna tänka mig att inleda ett förhållande med någon som jag inte ens fick vara ensam med?

• Änglatuss

måste ju ha varit nån desperat idiot

• riot

Mini25- Brevväxling tror jag, som det oftast brukar börja i den här sortens relationer. Frågan är hur sjutton hon fick för sig att "Helge, han är nog en mysig människa"?

• Zenobia

Men jösses. Sen säger fästmön att han är felaktikt dömd också.

Jaja det bådar gått det. Undra om hon vet att hon är ihop med en människa som alldrig kommer bli frisk.

Jag tror att folk som dras till såna här. Vill ha en stark man att luta sig mot, som finns där för dom. När dom själva är svaga. Men det dom inte tänker på är att dom ist blir utnyttjade.

Det enda sättet för dom här männen att få kvinnor. Är att bli ihop med dom svaga i samhället.
    Det är dom enda dom kan styra och få det livet dom vill ha.

• Sommartider

Em stark som är kapabel att mörda sin festmö eller fru när han tröttnar på henne handlar detta om av..Lebbigt att vara nära en sådan man tycker jag..

• ming

Jag tycker bara så synd om henne. Hon lurar ju verkligen sig själv......
    Undrar vad hennes släkt och vänner säger? Jag hade blivit vansinnig om min syster gjorde det, fast det skulle väl förmodligen få henne att ta hans sida mer, så det kanske inte är någon idé.

Kossan af Svammel
  • bizzy

ja, tänk att han har mördat sina 2 tidigare fruar!:-O
    Bodar ju gott för framtiden det.. man borde verkligen ha lagar för sot här. Inget brevväxlande med utomstoende (alltso bara familj och vänner) för de tungt kriminella i fängelserna. Eller vad tycker ni?

• Sommartider

Jag tycker att en person som har mördat sina partners tidigare borde förses med ett vist förbud att skaffa nya förhållande med nya personer undet åtminstonde fängelsestraff tiden..jag gissar att en bankrånare inte har fri tillgång till banken under sin fängelsetid m.m..
    Kan man värkligen börja brveväxla med en livstids eller en fängslad person dömd för grova brott hur som hälst bara så utan släktskap eller anknytning..

• apache

Hon borde bli fråntagen barnen,då hon har uppenbart mycket dåligt omdöme och utsätter både sig själv och barnen för en stor fara!

• gulllis

kärleken är blind

Galenskap är mitt förnamn men jag älskar livet
  • Sommartider

kärleken är tydligen både blind och döv..

• Linda1976

Och helt rubbad!

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • bizzy

kärlek?? skulle kalla det besatthet

• Sommartider

bizzy jepp..Där har vi det rätta ordet..

• ming
    bizzy skrev 2006-12-29 16:32:21 följande:
    kärlek?? skulle kalla det besatthet
    Jag håller med.
    Jag tror inte att kärlek kan börja med att en kvinna ser en man på nyheterna därför att han har mördat sina två fruar, man blir intresserad (läs: besatt) och skickar brev, varpå man sedan bli "förälskad" och förlovar sig.
    Kossan af Svammel
  • LinneaLinnet

Helge sköter sig ju nu, varför håll er ni på o klankar?

https://lunarstorm.dirext.site/user-linnealinnet
  • Anonym (C)

En person med antisocial personlighetsstörning är bra på att dupera andra.
    Ljuger obehindrat, utan tvekan eller ånger. 

Sedan måste ju tjejen ha stora svårigheter också, naturligtvis. 

• Anonym (l)
    LinneaLinnet skrev 2026-01-29 14:14:16 följande:

Helge sköter sig ju nu, varför håll er ni på o klankar?

Du drar upp en kring 20 år gammal tråd för att... ah. Reklam för lunarn?
Svar på tråden Helge Fossmo förlovad. Lycka till, nya tjejen!