• Villhabääbis

Hur många bonusbarn har du ?

jag har två underbara bonuspojkar som jag älskar väldigt högt.. sen försöker vi få ett syskon till dom oxå
    .skriv gärna om ni har egna oxå eller o om ni försöker på ett gemensamt..

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många bonusbarn har du ?
  • StepByStep

Min sambo har en son som är 10år som vi inte har någon som helst kontakt med pga hans mor, sen har vi en dotter gemensamt på snart 2år och vi planerar ett gemensamt barn till.

~*~Esmeralda 050417~*~
  • FreyaBus

Min sambo har en 6 årig dotter, sen är det antagligen ett gemensamt på g!!!

• Mamma Punkt Nu

Röstade inte, har inget bonusbarn men är ett!

• Akk76

Har en bonusson på 15 år som jag älskar som min egen (har inga egna), har funnits med i hans liv sedan han var 8 år
    Vi jobbar på ett gemensamt, men det går segt. Hoppas varje månad.

• Nettan73

Jag har en bonusdotter på 16 år och en dotter på 4 månader - och är nöjd så, vill inte ha fler!

• Isabelles morsa

Min man har 2 sen innan å så har vi en gemensamt.

♥Mi Corazón Isabelle♥
  • Smileycat

två tjejer, en bonus och en gemensam..

(¯`°?.¸ ღ ♥ Min älskade Ebba 5/5-06 ♥ Sambon Stefan ♥ Bonusdottern Vanja 050430 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Fru Mi

Min man hade 4 barn när vi blev tillsammans för 8år sen och nu har vi ett gemensamt oxå

• nikkhi

Jag har två bonusar, en tjej 8 och en kille 6år, en "egen" son,7år sen har vi en bebis gemensamt.

• CAF

En bonusdotter på 2år och två egna pojkar på 2 o snart 4 år. E bra så för tillfället iaf =) E full rulle speciellt då d bara skiljer 5 dagar på våra 2åringar.

• lilla lucia

Har två bonusdöttrar som jag älskar!

• lilla lucia

Glömde nämna den lille som väntas komma i Maj..som jag inte fattar bor i min mage nu..:)

• Sanna Marie

Min styvson......tycker bonus känns som fel ord......är snart 20 år fyllda och jag har funnits i hans liv sedan han var fyra år.

Maken och jag har en dotter på tre och ett halvt år samt att en bebis i magen.

Min bonus kallar jag min elvaåriga lillasyster som har bott hos oss på helger och lov sedan hon varit liten. Nu börjar det avta då hon hellre vill vara hemma med kompisar.....snyft....saknar henne men man måste väl släppa taget ibland fastän det är svårt.

Svar på tråden Hur många bonusbarn har du ?