• Svillan

Vad säger du till din man/fru/sambo/pojkvän/flickvän (el. dyl.) när han/hon säger: Jag älskar dig!

Är bara nyfiken...

→ Aron 060411 ←
  • Svar på tråden Vad säger du till din man/fru/sambo/pojkvän/flickvän (el. dyl.) när han/hon säger: Jag älskar dig!
  • Gumlan

älskar dig också säger ja väl oftast

• MARIA99

och jag älskar dej säger jag då

• emaxmamma

är alltid jag som säger det annars säger han inget.. han vill inte slita ut orden..

• dragonskin
    - Och jag älskar Dig! eller - Jag älskar Dig också!
    Who needs a heart, when a heart can be broken??
  • Filifjonkan1

jag säger att jag älskar honom mera.. =)
    Har en jobbar kompis på 45 år, och hennes man brukar ringa henne på jobbet ibland o säga jag älskar dej i luren...då brukar hon säga:: Är du sjuk lr?!! Sen lägger hon på luren.
    HAHA tycker att hon är stört skön....tur att hennes man har humor.

• snillis

Och jag älskar dig, röstade jag på

Fast ibland säger vi detsamma, grismamma..........oavsett vem som säger det.

Oftast säger vi dock I love you till varandra av någon anledning som jag inte vet.

• snillis

Och jag älskar dig, röstade jag på

Fast ibland säger vi detsamma, grismamma..........oavsett vem som säger det.

Oftast säger vi dock I love you till varandra av någon anledning som jag inte vet.

• Sapho

jag älskar dig! säger jag...utan och..

• elinvd

Han: I love you
    Jag: I love you too
    vi snackar engelska med varandra.

• Nica74

Nu säger han det inte så ofta, men de gånger han säger det säger jag antingen "jag älskar dig" tillbaka eller "vad bra" med ett leende.

• dragonskin
    Filifjonkan1 skrev 2007-01-08 18:19:30 följande:
    jag säger att jag älskar honom mera.. =)Har en jobbar kompis på 45 år, och hennes man brukar ringa henne på jobbet ibland o säga jag älskar dej i luren...då brukar hon säga:: Är du sjuk lr?!! Sen lägger hon på luren.HAHA tycker att hon är stört skön....tur att hennes man har humor.
    HAHA
    Den var bra! Oj, vad jag skrattar!
    Who needs a heart, when a heart can be broken??
  • without breaking

Jag älskar dig mer än allt..

Svar på tråden Vad säger du till din man/fru/sambo/pojkvän/flickvän (el. dyl.) när han/hon säger: Jag älskar dig!