Svagt + på grav-test v 5?
Trodde att plusset skulle vara starkare i v 5. Men inte ett dugg. Var det så för er med? Testade igen då jag inte känner några större symtom, mer än att det första testet 1,5 vecka sedan var positivt.
Trodde att plusset skulle vara starkare i v 5. Men inte ett dugg. Var det så för er med? Testade igen då jag inte känner några större symtom, mer än att det första testet 1,5 vecka sedan var positivt.
Jag fick också ett otroligt svagt plus när jag testade med Clearblue. Köpte därför RFSU:s test där man bara skulle få ett streck och då blev det hur starkt som helst...
Tack Trinity!
Känns genast lugnare. Ska köpa ett sånt test så känns det kanske bättre sen.
Jag testade också med Clearblue, fick precis som du ett svagt plus. Gjorde därför ett till, fick samma resultat. är nu i v24. BM frågade varför jag gjorde två, enl henne är ett svagt streck lika positivt som ett tydligt streck. så nog är du gravid. Lycka till
Jag gjorde fyra - eller fem - ClearBlue-test. Det första i vecka 5 var svagt, men det sista jag gjorde i vecka 7 var VÄLDIGT starkt.
Jag gjorde ett i v 5 som var svagt o ett i v 6 som var mkt starkare.
Grattis!
Du är gravid :)
Jag testade svagt 4 ggr...å sen kanonstarkt i vecka sex...ett positivt svar är alltid positivt.
GRATTIS!!!!!!