• Anonym

Hur går de till på strippklubbar i Gbg?

Någon som varit på strippklubb i Gbg?
    Hur går de till? Dansar dom bara på scen?
    Tar gästerna på dom? Är de horor där med

Vad kostar de att gå in?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-12 12:07:43:
    Jag ska inte gå på strippklubb.. Utan undrar för min sambo har vart där och jag vill veta om han har varit ärlig

• Svar på tråden Hur går de till på strippklubbar i Gbg?
  • Anonym

Anonym Usa, det är samma i sverige, kvinnor får inte vara själva i en stipplokal utan manligt sällskap!!

• Anonym

jag bara funderade nu när jag läst tråden att varför tror du TS
    att han varit med någon prostituerad bara för att han varit på en strippklubb?

• Anonym

Alla ni som skriver låt han gå på strippklubb osv.

Har ni inte fattat alls vad tråden handlar om, jag känner mig oerhört sårad och ledsen då jag redan hade dåligt självförtroende innan, och de blev inte bättre av det här!

Fine om ni vill låta era killar gå! Men jag vill INTE de!
    Lika lite som han vill att jag ska gå och kolla på manliga strippor.

Jag trodde de för han hade rivmärken i ansiktet när han kom hem som han påstod han inte visste vart han fått dom ifrån, och de kommer inte bara sådär.. därav trodde jag de..

Du som skrev att du vart där, han sa att han var på Chat Noir och att de kostade 60 kr, jag tyckte också att de var konstigt, sen sa han att ölen kostade 120 kr med. Han nämnde inget om att de skulle vart folköl.. Vf serveras inte starköl?

• Anonym (kollat)

Nu har jag frågat några kompisar från Gbg...de säger att inträdet på Chat Noir iaf för 2-3 år sedan var betydligt dyrare än 60 kr, det brukade tydligen kosta 200 kr att gå in och 300 kr att få sitta vid ett bord. Sedan är det tydligen så att även om det inte förekommer någon öppen prostitution och kunderna inte får röra vid tjejerna när de strippar i den stora lokalen, så kan det vara väldigt flexibelt om man köper en privat dans. Många tjejer tillåter tex att killarna runkar och sprutar medan de strippar, många tillåter att de tar på dem, och det finns en hel del som är prostituerade.

Därmed inte sagt att din sambo köpt en prostituerat eller rört vid någon, jag bara skriver vad mina vänner sagt om klubben i allmänhet.

• Anonym (Ledsen)

Han säger att de kan ha kostat 100 kr, men att de inte betalade för att få sitta vid nåt bord.... jag är så kluven... Så mycket som talar emot de han säger... Hur stor är lokalen?
    Usch blir bara mer och mer lessen desto mer jag läser i tråden, men vill ju veta hur de var, varför han inte är ärlig osv..

Varför skulle man va tvungen att betala för att få sitta?

• fiffiluran

nu har jag inte läst hela tråden.. och egentligen har jag väl inget svar på frågan eftersom jag bor i stockholm. jag bodde granne med en mystisk svart dörr som ledde ner till en porrklubb.. (jag gick dit en gång i berusat tillstånd för jag var så nyfiken, men blev utslängd, inga tjejer tillåtna).. och där nere visade dom porrfilm och hade bås med hål i.. låter helt sjukt.. jag såg ju från fönstret vad för sorts människor som gick dit och det var allt ifrån byggisar till direktörer.. ibland såg jag sminkade tjejer med korta kjolar gå in också..

jag tycker så synd om dig att din kille gått på strippklubb.. om min kille gjort det i samband med svensexa eller nån plojgrej med fotbollslaget skulle jag kunna tackla det.. men som privatperson för en pubkväll.. näää fy! och att han inte vill säga vad den heter är ju helt sjukt! ska ni inte kunna lita på varandra eller vad!

lycka till!

• fiffiluran

vad säger din kille när du berättar att du känner dig kränkt och som att du inte räcker till när han går på strippklubb? Tänker han gå igen?

kan du inte gå till chat noir och kolla hur det ser ut, det skulle nog stilla dina tankar en aning.

• Anonym

Min man har varit på Chat Noir flera ggr. So what!? Det är en strippklubb inte en bordell. Det finns lika många prostituerade där som på vilken annan krog som helst. Om din man ville vara med en annan tjej, är det bara att gå till vilken vanlig krog som helst där ölen är betydligt billigare än på Chat Noir och där sex är gratis i form av one-night-stands.....

• ying yang

anonym , de som köper sex på gatan kan lika gärna också gå till nått uteställe och ragga upp nån men det handlar nog inte bara om sex när någon går till prostituerade, det handlar nog om själva grejen de gör,köper sex,kanske de känner nån viss makt o.s.v....

• Anonym

Ying yang:

Tror du har helt rätt. Jag tänkte mer på ts man. Tror inte det är makt det handlar om i det fallet, mer nyfikenhet tillsammans med en vän. Det blev ett besök på en strippklubb. Hade ts man varit otrogen var det säkert inte med en prostituerad.

• Anonym (Ledsen)

fiffiluran: Han säger att de var dumt gjort, men att de va ju inget annat öppet och bla bla... Nej jag kan inte de vi bor inte där..

Anonym: Ja du tycker So What? Men jag tycker inte de. Alla är olika och som jag påpekat upprepade ggr så är de INTE okej för mig.

• jummie

HAr av alla saker faktiskt varit på Chat Noir i Gbg för ett antal år sedan.

Inträde: 200 kr..dyrt tyckte jag o snikade till mig en tändare

Att ta på tjejerna: inget tafsande var tillåtet då de dansade. Rätt lugn stämning måste jag säga, hade trott att det skulle stojjas mer.

Det finns även privata danser somman betalar mer för. Tror att de gick på ett par tusen. Då får man följa med till ett separat rum där en tjej dansar på ett bord o tar av sig ALLA kläderna. Det gör dom inte på den "stora" scenen.

Det fanns även sk "runkbås" där man fick sköta sig själv o titta på porrfilm.

Detta att det skulle förekomma prostituerade så är det väl inte en omöjlighet men jag kan inte tänka mig att det är enkelt att ragga upp en sån kontakt på en strippklubb. Enklare att få napp med en vanlig tjej på krogen...

• Anonym

Heller porr på TVn än strippklubb

• Anonym (Ug fotslav)

Jag va en del på chat noir i vintras och jag är väl egentligen inte intresserad av att se dom dansa och har tyvärr vart lite för blyg så ändå köpt privat dans vid några tillfällen och skämdes något enormt bara av att denna äldre tatuerade kvinnan med dreads tittade på mig. Hon kändes naturligt dominant och fick intrycket av att hon verkligen såg ner på mig på ett naturligt sätt så jag fick nästan hålla i mig för att inte falla på knä framför henne.

Hade nog önskat att hon kommendera ner mig på knä framför henne och beordrat mig att dyrka hennes fötter som va otroligt vackra istället för att dansat. Va där ett flertal gånger för att samla mod att fråga om hon va dominant och om hon hade kunnat fostra mig istället för att dansa men tyvärr samla jag aldrig mod till de. 

Svar på tråden Hur går de till på strippklubbar i Gbg?