• nortan

Blivande pappor

Några blivande pappor? Väntar mitt fjärde barn i september, blir första barnet för min hustru.

• Svar på tråden Blivande pappor
  • ffg

Ja, jäsiken - mindre än 2 månader kvar nu!

• nortan

Varifrån kommer alla, själv bor jag i Norrtälje

• Liveit1971

Hörni, nu har vi varit på ultraljud och för mig är det så att det känns "verkligare" då. Jag menar det tar ju rätt lång tid in i graviditeten innan vi kan känna rörelserna utanpå magen. Hur tycker ni?

• Äckling

Ska få mitt andra barn den 2 april.. Så det är snart.. Hurra

• Andrejoes

Hejho

Fick mitt första för 2 månader sedan (extremt mäktig känsla). Håller för övrigt helt med om att Ultraljudet gör saken verkligare (det är först då jag fattade på riktigt). Hittade en site som skriver lite för pappor:
    www.planetdad.se

• Caliber 666

Ska bli pappa i November och det är vårat första

• nortan

Vi var på vul i fredags. Allt såg normalt ut och det är bara ett foster. Nu bara längtar vi till förlossningen.

• Smilla10s Gubbe

Vi har nu varit på det omtalade ultraljudet och allt såg bra ut! På fredag ska vi på första undersökningen hos barnmorskan och då får vi förhoppningsvis HÖRA hjärtljuden åxå!

• Älgpappa

Väntar vårt andra i mitten av maj.....Men det e lika spännande ändå.

• 70 Rodrigues

Har 2 sedan tidigare, Nicole 11 och Kevin 7 år. Nu kommer mitt 3:e och min nya sambos första barn i mitten av oktober. Underbart

• Caliber 666

Vi funderar att boka tid på tittus, där de har 3D samt 4D. Det vore jätte tufft att se

• chemikal

Vårt första barn är planerat till den 21 April. Otroligt spännande.

• vagabond77

född och uppvuxen i sweden, utflyttad till Mexico.

• nortan

chemikal, jag växte upp i Finspång

Svar på tråden Blivande pappor