Blivande pappor
Några blivande pappor? Väntar mitt fjärde barn i september, blir första barnet för min hustru.
Några blivande pappor? Väntar mitt fjärde barn i september, blir första barnet för min hustru.
Bara 15 veckor kvar
Ja, jäsiken - mindre än 2 månader kvar nu!
Varifrån kommer alla, själv bor jag i Norrtälje
Hörni, nu har vi varit på ultraljud och för mig är det så att det känns "verkligare" då. Jag menar det tar ju rätt lång tid in i graviditeten innan vi kan känna rörelserna utanpå magen. Hur tycker ni?
Ska få mitt andra barn den 2 april.. Så det är snart.. Hurra
Hejho
Fick mitt första för 2 månader sedan (extremt mäktig känsla). Håller för övrigt helt med om att Ultraljudet gör saken verkligare (det är först då jag fattade på riktigt). Hittade en site som skriver lite för pappor:
www.planetdad.se
Ska bli pappa i November och det är vårat första
Vi var på vul i fredags. Allt såg normalt ut och det är bara ett foster. Nu bara längtar vi till förlossningen.
Vi har nu varit på det omtalade ultraljudet och allt såg bra ut! På fredag ska vi på första undersökningen hos barnmorskan och då får vi förhoppningsvis HÖRA hjärtljuden åxå!
Väntar vårt andra i mitten av maj.....Men det e lika spännande ändå.
Har 2 sedan tidigare, Nicole 11 och Kevin 7 år. Nu kommer mitt 3:e och min nya sambos första barn i mitten av oktober. Underbart
Vi funderar att boka tid på tittus, där de har 3D samt 4D. Det vore jätte tufft att se
Vårt första barn är planerat att titta ut om 99 dagar
Vårt första barn är planerat till den 21 April. Otroligt spännande.
Varifrån kommer alla?
Strax utanför Gbg
född och uppvuxen i sweden, utflyttad till Mexico.
(I en annan del av) Köping
Norrköping
chemikal, jag växte upp i Finspång