• Anna701

Förde ett biobarn dig, pappan och bonusarna närmare varandra?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Förde ett biobarn dig, pappan och bonusarna närmare varandra?
  • Sebs bonusmamma

Det skulle jag vilja veta också! Væntar mitt førsta barn, sambos andra. Hur blir det sen nær barnet ær føtt?
    Har du några bonusbarn Anna701?

• Anna701

Jag har 2 bonusbarn som det fungerar jättebra med. Men jag känner mig ändå lite utanför ibland. Har funderat mycket på om ett gemensamt barn skulle få mig att känna mig mer som en familjemedlem.

• Kryztina

Jag tycker det har gjort att vi kommit närmre varandra faktisk! Nu har vi ju Wilmer som är deras bror och min son, han för oss faktist samman mer. De är 7 och (nästan) 9 år äldre än honom och de är inte svartsjuka på honom alls. .

• schelina

jo det har nog fört oss litegrann närmare varann men jag hade nog hoppats på mer. fortfarande känns min mans relation till de två barn han har med en annan kvinna som svår att tränga sig in i. vi har två egna nu och jag måste erkänna att jag gillar mest att bara vara vi fyra....

• Sommar

Håller med dig "schelina" visst är det bäst att bara vara "vi fyra". Skönt att höra att någon fler än jag tycker så.

• cazzandra82

Kan ingen ge mer inblick i det där med att få ett gemensamt? Vi har varsitt sedan innan, min sambo vill ha ett gemensamt just för att få den "riktiga" familjekänslan.. jag blir livrädd. Vårt liv nu funkar ju knappt hur ska det bli med en till?? Är det verkligen bättre med en gemensam?

• smooothie

jag har en bonusdotter.. när hennes pappa och jag får barn kommer jag ju faktiskt bli släkt med henne på riktigt... har faktiskt inte tänkt på det förrän nu, vilken skön tanke..släkt på riktigt

Svar på tråden Förde ett biobarn dig, pappan och bonusarna närmare varandra?