• eisa

    Skulle du bli tillsammans med en kille som hade pyttepytteliten snopp?

    Om ni hade sex under första dejten och du upptäckte detta.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-18 04:02:35:
    Här har ni en länk till små penisar gunther.has-a-small-penis.com/

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du bli tillsammans med en kille som hade pyttepytteliten snopp?
  • Mrs  You
    eisa skrev 2007-01-18 04:13:57 följande:
    Nä nu måste jag lägga mig. Godnatt!
    God natt,drar mig ja mä!!!!!!
  • Grisling

    Natt natt, jag ska också dra mig snart.

    Ge nu era karlar lite gott självförtroende!

  • Grisling

    Ha, här skulle alla gå och sova och så är alla gröna pluppar tända!

  • Polola77

    Fast å andra sidan.. det är inte urkul med motsatsen heller 20cm och bredare än min handled och med ett ollon som inte går att få in i munnen. Fast hans kommentar "jag förstår inte hur de gör på porrfilm, det GÅR ju inte att hålla sig mer än ett par minuter när man är inne". Förklarar mer än väl, varför det inte var så kul. Gissar iaf att han inte träffat några slappa tjejer.

    Fast den var fashinerande att se på.. ordet "åsne-..." dök oinbjudet upp i tankarna av någon anledning.

    LAGOM ÄR BÄST!!

  • RebelRose

    nej,därför inleder jag alltid alla samtal med okända män med frågan"hur stor är din kuk då?"

    Låtsas dom bli förnärmade & vägrar att svara så bevisar ju det bara att den är mikroskopisk.

  • Avstängd

    Nej, jag vill ha en ordentlig.


    Trin är min gud- Trin är allas gudar!
  • Mullbär

    Om jag hade sex med en kille skulle det innebära att jag hade känslor för vederbörande, och nä jag skulle aldrig välja bort en person pga yttre attribut. Så viktigt är det inte!

Svar på tråden Skulle du bli tillsammans med en kille som hade pyttepytteliten snopp?