• mamma till två pojkar

WESTAFRICA

Nu är den startad. Välkomna hit!

• Svar på tråden WESTAFRICA
  • Mama Akintunde

Nu har jag hittat hit också, men det verkar inte vara så mycket liv här just nu!
    Kul iaf
    Min man är från Nigeria

• mamma till två pojkar

Kanske dags att blåsa liv i tråden igen? Vad längtar ni mest efter just nu? Kolla min pres så får du se vad jag längtar efter.

• maaxan

jag längtar efter sommaren och att exet kommer hit i helgen=( det som jag längtar allra mest efter är att jag vill att han ska flytta hit, men det är ganska så hopplöst.

• Mama Akintunde

Jag längtar efter sommaren, att kunna ta ut Gabriel utan allt detta bök med massa kläder osv.
    Kul att detr blev lite liv här..

• Kathara

Jag längtar efter att bebis ska födas, nån gång...

• Mama Akintunde

Kathara: gravid? När du har du bf då?...

• Kathara

Mama Akintunde: Hade BF för 8 dagar sen.

• Spectacular

hej hej nu har jag också hittat hit !
    Min kille kommer från Togo.Vi träffades när jag var nyss fylda 14 och han 17. Vi var tillsammans 3 år sedan flyttade jag till USA och vi hade ett "uppehåll" men höll fortfarande kontakt. Sedan flyttade jag hem till sverige och sedan dess har vi varit oskiljaktliga!! Vi väntar nu vårat först barn i slutet av maj :) och vi hoppas på fler !!

• Tiiina86

hej, har bara kunna titta in ibland men nu min data blivit lagad å ja kan vara inne oftare:)  har en dotter  sverige//tanzania  som e 4år nu i maj, pappan har aldrig vari med i bilden, lika bra d. men har en pojkvänn sen lite över 2år tillbaka å han e från chile.

• missem

ett snart två barn som e halv gambianer

• elinvd

den ena är för de som har en partner från afrika och den andra är för de som har barn med en afrikan....

Don't let other people determine your future
Svar på tråden WESTAFRICA