• B e a

om det är sant att ett plus alltid är ett plus så är jag gravid!!!!

vågar inte tro det känns helt overkligt i så fall jag ska ta ett nytt på fredag är på BIM-2 i dag och fick ett svagt plus men man ser det i alla fall.

i så fall är 2 och ett halvt år av kämpande äntligen över wow häftigt hoppas nu.

• Svar på tråden om det är sant att ett plus alltid är ett plus så är jag gravid!!!!
  • B e a

ja klart det är plötsligt händer det visst hahahaha åhh jag är så himmla glad

• Netriosa

Grattis!

Jag kämpade också i 2 1/2 år innan jag fick plusset så jag kan tänka mig vilken glädje som spritter i kroppen på dig just nu!
    Lycka till nu!
    v. 10
  • B e a

jag som hade massa fester inbokade men dom avbokar jag med NÖJE

• mosan till 3

grattis till ditt plus. jag tog 3 innan de visade starkt. ett plus e alltid ett plus

• rebekka06

Grattis och lycka till!
    Ett pluss är ett pluss även om det är svagt och jag förstår att det känns lite overkligt och att du behöver ta fler för att känna dig säker. Jag känner igen mig.

• LullanK

Stort GRATTIS!

Kristine med liten i magen, V. 24
  • Bakverk

B e a: Grattis!! Har du några symtom?

• B e a

tack så jätte mycket, ja det har jag.

ganska mycket "mensverk" iner mot ljumskarna och bak i ryggen, ont i brösten och konstig känsla i bröstvårtorna, drömmen jätte mycket på nätterna om det kan vara symtom, allmänt uppsvullen mage, gasig ja det blev visst en del.

• Ängel 72

GRATTIS!!!

Hade också ett svagt + ,trodde inte det var sant men är nu i v.21
    Grattis o lycka till!!

Svar på tråden om det är sant att ett plus alltid är ett plus så är jag gravid!!!!