• Elin 70

HCG Graviditets hormon som går upp och ner!

Hej! Så sitter man här äntligen gravid, men lurad. Ett pågående missfall/utomkvedshavandeskap. Väntar på att kroppen ska komma i rätt sykel igen. Tji HCG som började på 1900, gick ner till 800, för att sen stiga till 950 och idag 1250. Någon som varit med om detta?? Elin

• Svar på tråden HCG Graviditets hormon som går upp och ner!
  • Eva X

Hej, ledsen för din skull. Hoppas du redan fått svar och hjälp av läkarna. Jag hade lite svajigt hcg när jag fick mitt utomkveds i somras, men jag tror att det kan bli så även vid ett vanligt missfall om inte allt har kommit ut av sig själv.

Hur har det gått?

Styrkekramar,
    Eva.

• Elin 70

Hej Eva!
    Tack för dit svar, jag kom hem igår ny opererad efter ett utomkvedshavandeskap, vilket ingen såg när de undersökte mig.
    Suck! Svullen och öm mage! Elin

• FBI

Hej!

Har också ett HCG som svajar o jag har varit inne var o varannan dag för att ta HCG prov. Först var det runt 500 sen 300 o nu 500 igen, suck. Så nu skall jag åka in på söndag för att göra en ny undersökning o ev titthålsoperation. Har bara den vänstra äggledaren kvar för den andra opererade dom bort vid det förra Utomkvedet..... Har inte ont men blöder som en vanlig mens. Suck det tar verkligen på krafterna. Camilla

• Elin 70

Känner med dig! Får hoppas att det är ett missfall på gång och inget X Kramar Elin

• mosan till 3

hej jag var med om precis samma sak de var 1800 sen steg det o sen gick det ner något men steg igen trots 2 injektioner med cellgift, allt slutade med operarion tog bort vä äggledare. nu 1.5 år senare e jag gravid o allt e ok , så kramar om dig o hoppas att de inte blir samma för dig .

• FBI

Hej! Nu har jag kommit hem fån sjukhuset. Det var ett X i vä äggledare men läkaren lyckades bevara äggledaren. Hoppas bara det inte fastnar en gång till..... det finns ju en risk. Vi får se kanske skall nöja oss med dom två barn vi har. Nu sitter man här med svullen magen o känner sig allmänt nere. kram Camilla

Svar på tråden HCG Graviditets hormon som går upp och ner!