• Riia

så Dyyrt!!

Hej alla!

Kom just hem från apoteket med mina mediciner.Fick en smärre chock att det blev så dyrt.Köpte en ask med clomifen(59?)och puregon(190?)!Jisses vad dyrt,klart det är värt det om det skulle lyckas men..sa till min man att nu jävlar ska vi ligga i!!...:))

Önskar alla lycka till i sina bebisförsök!Vi har försökt i 3 år utan resultat,är i kö till ivf nu.Obeskrivligt jobbiga år,men vi har verkligen kommit varandra närmare tack vare allt detta.Alltid något positivt!

• Svar på tråden så Dyyrt!!
  • Kwela

Ja det är dyrt. Hämtade ut mina mediciner igår och det hade gått på över 10.000kr om Sverige inte hade haft högkostnadsskydd. I löw Sverige!

Skolsköterskan på högstadiet hade fel...
  • Riia

åh vad sotis ja blir,jag vet inte om det finns nåt liknande i Finland,jag måste nog kolla upp det eller om min vanliga försäkring täcker nåt.Skulle vilja prova puregon några månader eftersom de flesta säger att det tar 3-4 ggr genomsnittligt innan det kanske lyckas,men med den kostnaden stannar det nog annars vid denna ena gång tyvärr.

• Riia

Förresten,bra länk på din sida!Det är ju precis så det känns!Efter 3 år är jag nog fortfarande inne på omväxlande hopp och förtvivlan..

Svar på tråden så Dyyrt!!