psoriasis?
nån som har eller kommer få unge...?? asså.. har du psoriasis å har eller ska få.. mena ja=)..eller vet hur min, som fader, psoriasis påvärkar ett barn?.. asså ärftligt å så tänkte jag?
nån me erfarenheter?
nån som har eller kommer få unge...?? asså.. har du psoriasis å har eller ska få.. mena ja=)..eller vet hur min, som fader, psoriasis påvärkar ett barn?.. asså ärftligt å så tänkte jag?
nån me erfarenheter?
Jag har psoriasis och fick mitt första barn nu i januari.
Det jag vet ang psoriasis är att det dessvärre är ärftligt, men för att man skall kunna utvecka psoriasis så måste bägge föräldrarna har anlagen för psoriasis, som i mitt fall.
Min pappa har psoriasis men min mamma har det ej, men eftersom jag har psoriasis så har min mamma anlagen för psoriasis. hoppas du förstår hur jag menar.
Såvitt vi vet så har min sambo inga sådana anlag så vi hoppas att vår dotter skall klara sig ifrån denna hemska sjukdom.
ookej.. för min farsa har ingenting utan de e morsan... å va ja har hört och fattat så går det varannan, så för mej blir de dotter, dotterson, dottersondotter å så vidare... för morfar har men inte mormor... morsan men inte farsan.. ja å bror men inte syrran...