Jag vet inte hur jag ska orka.. :-/
En vecka har snart gått sen jag testade + ! Vi har önskat och kämpat i år för detta..men efter flera missfall, operationer, misslyckade ivf försök o "bakslag"..så kan jag för mitt liv inte glädjas. Jag är LIVRÄDD att det inte ska gå vägen denna gång heller. Ångesten o oron tar över allt o jag vet inte hur jag ska hantera det hela eller på "vilket ben jag ska stå". Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..eller vad jag ska ta mig till. Allt känns så omtumlande o jag förbereder mig på ngt vis för att det inte kommer att "gå vägen".
Vi skulle precis påbörja en hormonbehandling inför vårat 4:e ivf-försök..men mensen som jag väntade på för att få börja..den kom aldrig ist får jag inhandla ett gravtest..o ja, somsagt det var till allas förvåning positivt. Det glädjer mig att vi lyckats på "egen hand"..men skräcken för missfall igen det får mig helt glädjelös :-/
Jag vet inte hur jag ska orka..jag kommer ju att bli "tokig" innan detta är över. Försöker tänka på annat, slappna av men det går inte!
Ingen vet om detta ännu därför är det bara så skönt att få skriva av sig lite här på FL..o kanske prata med någon annan som varit med om liknade...
BEJA