• Lasombra

UFC PRIDE K1 Martialarts

hej.. undrar om de fins fler som gillar fighting..

hej jag heter micke.aka Lasombra. är galen i fighting har alla ufc 1 - 66 har 75% av allt pride och 40 % av K1 på dvd. tränar själv WingTsun 4g i veckan och kravmaga när jag har tid. men mina underbara barn tar ju en del tid så de är ju tur att de fins dvd. och att man kan träna hemma. har allt jag behöver för att kunna träna hemma.

fins de fler som gillar fighting så skriv gärna...

• Svar på tråden UFC PRIDE K1 Martialarts
  • don daniel

Ingen som är inne på Filipino style då?
    Jag tränade Kali Sikaran två år men tog uppehåll nu när vi fått barn. Det är jävligt rolig allsidig träning som jag varmt rekomenderar. En schyst liten film på filipinska grejer:

"centret" ligger i GBG, finns på lite spridda orter i Sverige.
    hm, det här blev ju värsta reklaminlägget...

• kontirio

don daniel,

Fighter Centre i Göteborg? Jag har varit instruktör på Göteborg Kick & Thai/Fighter Muay Thai :)

An nescis, mi fili, quantilla sapientia mundus regatur?
  • don daniel

Kontirio: Kul ; )

Skulle själv gärna syssla med thai men jag är så överdrivet stel att jag inte gärna sparkar högre än på smalbenet.

• kontirio

don daniel,

Synd.. min favoritkombination är annars rak höger - vänster uppercut - rak höger följd av vänster headkick

• patrikiden

Jag gillar att kolla på MMA och har sett alla UFC, de flesta pride och k1 som visar på Tv eller går att ladda ner

Har själv ingen erfarenhet av detta förutom ett par år inom boxning.

Vilka är era favoriter i varje MMA gren(k1,pride, ufc mm)

MVH Patrik

• kontirio

Favoriter:

UFC -       Chuck Liddell, Andrei Arlowski, CroCop
    Pride -      Mauricio "Shogun" Rua, Nick Diaz, Kawajiri
    K-1 -         Jerome LeBanner
    K-1 Max -  Buakaw Por Pramuk, Mike Zambidis

• nr100

Tycker Ignachow är den bästa fightern i K1. Vad tror ni om Kruth:s kommande match?

• Shamrock

Är fortfarande lite chockad över att GSP fick stryk av Serra i senaste UFCgalan.

• flowerbranch

Hej! Jag har tränat ju-jutsu i 4 år, och håller sakta men säkert på att börja köra lite krav maga. Tycker kampsport är en underbar träningsform och håller väl på iaf tills den lilla kommer ut.

• Krstajic

Thaiboxare här. Ska eventuellt köra en uppvisningsmatch på k1 galan på Hovet den 19 maj. Min klubb som anordnar galan.

• Magnus80

Har tränat judo i 8 år och gått över till MMA, skoj som bara den. Förstörde axeln på träning i oktober och har inte kunnat träna någonting sedan dess, klarar inte ens av att jabba med vänstern. Man blir hyffsat abstinent när man ser galorna på tv, känner hur man sitter och hoppar i soffan och vill vara med, är införstådd i att jag troligtvis inte kommer att kunna träna fighting mer... (kommer nog inte ha tid framöver heller när tvillingarna kommer).

• Pappa Blackstar

Muay Thai 4-life...jag har tränat thaiboxning i snart 1 1/2 år. Har hunnit gå 11 matcher med 8 vinster. Den match jag är mest stolt över är en förlust på Rajadamnern stadion i Thailand. Min axel hoppade ur led och jag fick bryta matchen.

Kontirio...när var du tränare på Fighter Muay Thai? Vi har säkert en del gemensamma vänner. Jag har också tränat där, men tränar på Gbg Muay Thai nu.

Krstajic...jag antar att du tränar på VBC i Sthlm. Kul att få köra en uppvisningsfight där. Vilken viktklass ska du köra matchen i?

• kontirio

Pappa Blackstar,

Yo my man.. :D Jag är den lille killen med rakad skalle och blå thai-shorts som tränade nybörjarna.

Svar på tråden UFC PRIDE K1 Martialarts