• MärtaK

Lyckans fe ler mot mig idag

Efter 2 misslyckade IVF och 1 misslyckat FET är jag gravid på mitt 3:e IVF! En liten tår rinner när jag skriver detta, det har tagit 10 vidrigt långa, plågsamma år och ÄNTLIGEN är den min tur, svårt att fatta.
    Tjuvtestade dag 11 och 14 trots att jag egentligen inte hade några känningar, och de var positiva men jag vågade verkligen inte hoppas ändå men idag är det dag 18 och imorgon ringer jag till CvL och tackar dem, för vilket mirakel som skett. Shit!
    Tack för alla trådar, inlägg och goda ord här. Utan FL & CvL hade den här sista omgången varit samma pina som tidigare (gick på HS tidigare) - girls, you light up my life. Tack!
    Lycka till medsystrar och håll tummarna att detta "sitter" annars är jag tillbaka på FL snart. Jag håller tummarna för alla som kämpar och önskar att ni alla får göra mig sällskap. Så jäkla lycklig! / M.

• Svar på tråden Lyckans fe ler mot mig idag
  • Bambi81

ETT JÄTTEGRATTIS! Jag ska hålla tummarna för att det "sitter kvar", lycka till!

• Babyboom82

Grattis!!!!

Hoppas på Bebis 2007
  • MärtaK

TACK till er alla för alla varma ord! Underbart att få vara på den här sidan nu, känns helt overkligt. :) Kram, M.

• Jungfrun78
     JÄTTE GRATTIS!  
    Amor vincit omnia
Svar på tråden Lyckans fe ler mot mig idag