• Snakeheart

"Diskussionstråd" för ensamstående i Göteborgstrakten

Tyckte det var dax att även starta en diskussionstråd för oss "ensamma" och enastående..
    Vi kan diskutera allt möjligt här.. Minna med mera, ensamgraviditet, vardag, mm mm..

Länkar till "fikatråden" här också!
    www.familjeliv.se/Forum-3-31/m15663855.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-31 15:15:58:
    Nya fikatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-31/m19044102.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 00:20:46:
    BB-syskon i Gbg-trakten?
    www.familjeliv.se/Forum-3-161/m19071724.html

• Svar på tråden "Diskussionstråd" för ensamstående i Göteborgstrakten
  • Snakeheart

Åååh, vad kul m fest!! Fusk ju...
    Drack faktiskt jättegott alkofritt vin (både rött o vitt) på en jobbfest tidigare under graviditeten

Sj hade jag gärna också gått ut, men har ingen lust o gå ut ensam o lämnade Jojje hos sina farföräldrar igår.. Kram!

• Frusna flickan

Vad tokigt.. Jag gjorde också en och mailade ut länken till alla (tror jag, hoppas att jag inte missade någon).. Medan jag gjorde det skapade du också en ny. Jaja vi kan ju hänga i en av dem

• Snakeheart

Frusna flickan: Heheh!! Vi tänkte lika bara.. jag brukar ju starta uppföljare till mina trådar.. Bara tänkt lite mycket på något annat (vaad kan d vaaara ) på sistone o missade d.. Kramar!!

• Snakeheart

Frusna flickan: Ooh taaack!! Hon sover just nu.. sötisen! Å nu e vi ensamma för första gången på natten sen vi kom från sjukhuset.. Kram

• Helusa

hej tjejer ska vi till lek o bus landet med dom större barnen

• Helusa

på backa plan den nya vid hästens säng

• Snakeheart

Ojs... låter kul! Sitta o titta på dem m bebisarna dåe.. Men för hur stora barn e d tänkt, tror Du?

• Frusna flickan

Ja, mina killar har frågat tusen ggr redan om vi inte ska dit snart! Jag vill följa med! Jag har hört att det ska finnas något för alla åldrar.

• Helusa

frusna f lickan jo det finns även till dom mindre (baby hörnan ) o under 1 år kostar det inget .

snake heart : jaa dom stora får gå o springa rund medans vi mammoro bebisarna tar en fika

kika gärna på deras sida www.lekobus.se

• Snakeheart

Hmm... jomen min "stora" är ju inte så stor.. har inte ens fyllt tre än.. så vågar man låta honom "springa runt" där själv..? Eller om man kan förlita sig på att nån av de större håller lite uppsikt..? Jag är nog lite "hönsig" iaf, men barna e ju ens allt..

• Snakeheart

Finns kvar, tro?

Jag har skaffat plus (för första gången, så tacksam för alla tips & hjälp )
Svar på tråden "Diskussionstråd" för ensamstående i Göteborgstrakten