• ivf nummer 4

våran tur ++++++

Jaaaa, efter 4år med besvikelse, operation o missfall så fick vi ett plus. Kan berätta att jag tjuvtesta på dag 12,15,16 och fick plus alla ggr. Men idag var den officiella testdagen.
    Men är man nojjig?, vågar ändå inte tro att det är sant. Har så ont i äggstockarna, fick åka till akuten i måndags, men de sa att det kan bli så. Någon som har erfarenhet. Har inte ont hela tiden , men beror på vad jag gör, hur jag sitter i ligger.

Ialla fall jag tänker njuta av att kunna säga att jag är gravid och jag hoppas att alla ni som kämpar ska få uppleva samma sak.

• Svar på tråden våran tur ++++++
  • snocke

Gud, va roligt för er! Stort grattis!

• Trull

Det är sanslöst! Stort grattis! Underbart att se när någon lyckas efter att ha kämpat så länge! GRATTIS!!

Genom svårigheter mot stjärnorna
  • saol

Vad roligt! Ett stort GRATTIS!!!

• Joan of Arc

Grattis!

Njut av detta nu!

• maja under eken
    Grattis!!!

Efter mitt förstaivf åkte jag in t Kvinnokliniken akut 3 dar före testdag pga OHSS (Överstimulering). Jag hade stora cystor, så d var inte så konstigt att d gjorde ont.

Drick mycket vatten o vila mycket, inte lyfta tungt lr anstränga dig. D kommer snart att gå över. D e värre nu pga att Gulekroppen ger cystorna näring så dom växer. Inge farligt alls! (OM du nu e lite överstimulerad du oxå vill säga!)

Njut av din graviditet o lycka till!!
    D handlar om NÄR vi blir gravida, inte OM!! Och för mig e NÄR HÄR!!!
  • ivf nummer 4

Tack så jättemycket för alla grattis. Tänk om man kunde bara njuta, men så svårt när det kommer smärtor i ena sidan o ut i ryggen av o till. Någon som haft nåt liknande????

• maja under eken

ja, se mitt inlägg ovan..

D handlar om NÄR vi blir gravida, inte OM!! Och för mig e NÄR HÄR!!!
  • lindaiv

Wow, GRATTIS...... underbart .

....från en som oxå vet hur det känns å väääääänta

Gravid & superlycklig!!!
  • taca

stort grattis...känns härligt att höra postiva berättelse då jag har också hållt på i 4 år....vet att det inte är hopplöst....
    Lycka till och njut nu ordentlig av att vara gravid

• MärtaK

Härligt, grattis! Testade + förra söndagen efter mitt 3:e IVF. Väntar på VUL på torsdag. / M.

• Resande

Grattis Hoppas du ska slippa ha så ont resten av graviditeten och må bra och bara njuta

Svar på tråden våran tur ++++++