• Ande26

Pappor sökes??

Hej!
    Vill lära känna lite andra pappor på FL, frugan sitter ofta på FL så det vore kul att jag också kunde lära känna lite folk.
  • Svar på tråden Pappor sökes??
  • frítz76

Hej hej är här ganska ofta och kollar runt lite..... Frugan lurade in mig här och sen har det blivit så att man diskuterar en massa......ha en bra helg

• nortan

Är en 34-årig man som väntar mitt fjärde barn, första för min hustru

• Lasombra

jenare allt bra ? här är de full rulle de är bara att skriva om du känner de =)

• Spoky

Hej och goddag!

Sitter i Farsta Strand och väntar på vår bebis som kommer den 11/3.

Är här några gånger i veckan för att bara kolla runt.

• Tvillingfarsa

Jag sitter rätt mycket på FL. Fler vänner är aldrig fel, och jag snackar väl med en och annan pappa här.

Nån måste ju röra runt i den här feminist grytan(tittar mycket på TV också ).

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Putte76

Tjenixen! det är bara att babbla!

• nortan

Ska på ultraljud nästa vecka, ska bli såååå spännande.

• Gnagarn

Rätt ny här och skall bli farsa i maj. Som så många andra förundras man och roas av allt strunt som "tanterna" här på FL skriver om.

Antar att det är läge "hjälm på" efter att ha kallat 95% av besökarna för tanter..

• Micke Stadin

HEj Hej på er pappor! Jag är här inne ibland, har naturligtvis blivit hitlurad av frugan men det är ganska skoj iaf! Har en dotter på 8 månader och väntar ett barn till i början på Augusti, skall bli mycket skoj!!

• HotRodDady

micke...vikke datum i agusti e de tänkt?

• Micke Stadin

den femte augusti är det beräknat!

• HotRodDady

åfan.. själv fyller ja år den andra agusti å har en kotte beräknad till den 27/28 juli.. så de ska bli spännande å se om man får en present :D... vars bor du?

• Micke Stadin

Det får vi ju hoppas på! Min dotter är född en vecka innan min födelsedag! Jag bor i Haninge, strax söder om Sthlm

• HotRodDady

aohfan... hehe.. aaa de e spännande dedär=).. ok.. sj e ja från uppsala... men har en polare från haninge.. eller.. aah.. lite halvt som halt polare iaf

• Micke Stadin

Halvt som halvt polare, det låter ju spännande.....

• HotRodDady

jaao.. eller... gammla polare som man inte har fullt sååå mycke kontakt me längre skulle man kanske säga istället

• Micke Stadin

Ok, så kan det vara, såna har man ju ganska gott om ifall man tänkter efter lite!!

• HotRodDady

jooo ja menar de.. sånna som anser en vara vänn när de passar dom

• Micke Stadin

Precis, ganska vanligt måste jag säga!!

Svar på tråden Pappor sökes??