Pappor sökes??
Hej!Vill lära känna lite andra pappor på FL, frugan sitter ofta på FL så det vore kul att jag också kunde lära känna lite folk.
Hej hej är här ganska ofta och kollar runt lite..... Frugan lurade in mig här och sen har det blivit så att man diskuterar en massa......ha en bra helg
boden hära
Är en 34-årig man som väntar mitt fjärde barn, första för min hustru
jenare allt bra ? här är de full rulle de är bara att skriva om du känner de =)
Hej och goddag!
Sitter i Farsta Strand och väntar på vår bebis som kommer den 11/3.
Är här några gånger i veckan för att bara kolla runt.
Jag sitter rätt mycket på FL. Fler vänner är aldrig fel, och jag snackar väl med en och annan pappa här.
Nån måste ju röra runt i den här feminist grytan(tittar mycket på TV också ).
Tjenixen! det är bara att babbla!
Ska på ultraljud nästa vecka, ska bli såååå spännande.
Rätt ny här och skall bli farsa i maj. Som så många andra förundras man och roas av allt strunt som "tanterna" här på FL skriver om.
Antar att det är läge "hjälm på" efter att ha kallat 95% av besökarna för tanter..
HEj Hej på er pappor! Jag är här inne ibland, har naturligtvis blivit hitlurad av frugan men det är ganska skoj iaf! Har en dotter på 8 månader och väntar ett barn till i början på Augusti, skall bli mycket skoj!!
micke...vikke datum i agusti e de tänkt?
den femte augusti är det beräknat!
åfan.. själv fyller ja år den andra agusti å har en kotte beräknad till den 27/28 juli.. så de ska bli spännande å se om man får en present :D... vars bor du?
Det får vi ju hoppas på! Min dotter är född en vecka innan min födelsedag! Jag bor i Haninge, strax söder om Sthlm
aohfan... hehe.. aaa de e spännande dedär=).. ok.. sj e ja från uppsala... men har en polare från haninge.. eller.. aah.. lite halvt som halt polare iaf
Halvt som halvt polare, det låter ju spännande.....
jaao.. eller... gammla polare som man inte har fullt sååå mycke kontakt me längre skulle man kanske säga istället
Ok, så kan det vara, såna har man ju ganska gott om ifall man tänkter efter lite!!
jooo ja menar de.. sånna som anser en vara vänn när de passar dom
Precis, ganska vanligt måste jag säga!!