Pappor i Boråsområdet?
Vilka har vi här som är från Borås och i närheten?
Är pappor eller blivande?
hade varit kul att få fatt i fler som får nu i vår eller har som kanske har lust att utbyta tankar och erfarenheter över en kaffe eller 2
Vilka har vi här som är från Borås och i närheten?
Är pappor eller blivande?
hade varit kul att få fatt i fler som får nu i vår eller har som kanske har lust att utbyta tankar och erfarenheter över en kaffe eller 2
Vi bor på Brotorp. Låter kul att samla ett gäng och fika lite. Jag hänger gärna på.
Bor i Sjöbo, BF 19/5. Har redan en pojk född -05, dags för 2an nu. Vore kul att ses, fast vi kanske skall lämna fikat till tjejerna. Var är paintball-banan..?
Ett annat sätt att "träffa" nytt folk
Haha. Låter kul. Med eller utan barn? ;) haha
Vi har ju alltid Re-ball borta i knalleland. Som paintball fast med gummikulor.. En sport för män
eller varför inte go-kart...
Nicke 77,
Med barn såklart. De fungerar som mobila hinder
Go-kart låter lite farligt, jag och min blytunga gasfot.. Re-ball låter himla skoj däremot!
Re-ball låter skitkul och Go-kart likaså.
kontirio,
Är det inte meningen att plattan ska va i botten hela tiden? =)
Nicke 77,
Jo, men jag föredrar att vara den ende fartdåren i området
Kontirio: Du är inte ensam och kommer aldrig bli
Pucke,
Märkte det på väg till jobbet i morse. Skall övertala chefen att köpa in en 340-hästars Dodge pick-up..
Känner att jag är ganska deltagande i fartdårarnas klubb. Enda som saknas nu är en hyvens MC.
kontirio: jaså.. var det så illa? hihi.. Du kan ju få ta en match mot min passat kombi istället så kanske du inte känner dig allt för ifrånåkt
Nicke: MC är grymt skoj, dock håller jag mig på fyra hjul då jag sett hur illa det kan gå vid olyckor på mc men känslan att vara så fri som man är på en MC är otrolig.
Pucke: Ja, det kan gå riktigt illa om man inte är försiktig men precis som du säger så är det en underbar känsla. Skulle ändå vilja skaffa mig en cykel men ekonomin säger nej =(. Jaja, det får man väl ta senare i livet. Man blir aldrig för gammal för att skaffa nya leksaker =) hehe
Är Boråspappa och har en dotter född 05. Kan hitta på saker feb,mars och april.
Någon av er som brukar gå till öppna förskolan och i så fall vilken?
Kyrkis på Byttorp är trevligt! Där brukar vi vara.
Öppet kyrkis äger rum i Eksalen på måndagar 13.30 - 16.00 och torsdagar mellan klockan 09.30 - 11.30.
Hej!
Är blivade pappa i Druvefors i Borås (Frugan nedkommer i mitten av juni)Det är vårt första barn och vi har naturligtvis många frågor (som vi kanske aldrig får svar på :) )
Det vore jättekul att träffa andra i samma sits!
Tycker det är kul med kämpargrenar som paintboll men:
-Aj, vad har, aj, ni för barnvagn. Är den, aj, bra? stön, flämt! - verkar lite jobbigt...
Men man kan ju variera sig!
Ha de gött!
Hehe
Ska nog gå att hitta en lösning på detta oxå.
Men vad säger ni, ska vi mjukstarta med en kaffe och bullo för att öka på skengraviditeten
nästa helg?
Låter bra för min del. Var och när?