Utomkvedshavandeskap
Hej hur kan man käönna vid ett utomkvedshavandeskap?
Hej hur kan man käönna vid ett utomkvedshavandeskap?
det är ofta en stark smärta i sidan och blödning.
Ringer man in så får man ofta höra att har du BARA ont är det ingen fara, eller; har du BARA en blödning är det ingen fara.
Jag hade ingen smärta alls men hade haft en småblödning i en vecka.
Det tyckte inte att jag skulle komma in men efter ännu en vecka krävde jag ett Vul då jag var övertygad om att jag hade ett missfall...
Men det var ett X och et var tur jag åkte in när jag gjorde.
Känner du att något är fel, Begär att få hjälp...
det är bättre att veta att allt är bra än att oroa sig vilket inte är bra för fostret.
Lycka till
Jag vet inte jag har hafft flytningar hela tiden lite gulaktiga men nu ser der lite mörkare ut och så har jag haft ont i magen i dag och fryser Är i vecka 6.Kommer som frysattacker.Men min son har haft magsjuka diarre i dag /natt och igår o jätteont i magen så det är svårt att veta vad som är vad!
Helt otroligt himla fruktansvärt ont. Gick som en böjd banan hela dagen innan jag åkte in på kvällen för att kolla om ngt var fel. Akutopererades morgonen efter (och 2 ggr till efter det).
Åk och kolla om ngt känns konstigt/ont.
C
Kolla för det behöver inte kännas mer än stickningar jag fick tvinga mig på läkarna att undersöka mig. Gå hellre än gång för mycket. Hoppas att det löser sig.
Absolut, Har också haft X och fick svar att - Ta det lungt och hem och drick thé. Till slut hade jag så jävla ont så jag åkte in till akuten, mycket riktigt ett X i vecka 6. Åk in till akuten deffinitivt om inte gyn vill ta emot dig. /jessy