Mobbing från bonusbarnen
Så trött på detta med mobbing nu har det dagligen i skolan med min son, nu har det även börjat hemma i hemmet från hans barns sida det senaste var du e en gris o du luktar skit.
Tydligen tycker barnens pappa att detta e oki men inte jag. Jag e så jävla arg nu och sonen vill åka hem till sin pappa och det förstår jag. För om man inte kan var trygg hos mamma så har det ta mig fan gått förlångt.
Nej orkar fan inte mer.
Barnen får göra precis vad fan dom vill här för pappan.
I går sa jag bej till att dom skulle sitta vid datorena på kvällen men pappan ändrade det till att dom fick sitta och även vid tv spelet så här fans inget att göra o jag missade filmen jag ville se somvanligt när dom är här.
Jag kanske överreagerar nu men jag ahr samtla med skolan flera ggr i veckan går på bup med honom mm och tyckte att han skulle ha en trygg punkt hemma i alla fall men nej se det har han tydligen inte.
Han lider även av astma o kan få riktiga attacker av det o behöva harkla sig mm och då får han höra av Dottern hur äcklig han är hon kan inte vara där han är inte sova i samma rum bla bla bla