• Göteborgsbruden

Du som hade mens men ändå var gravid, hur var mensen då?

Undrar hur eran mens var/är när ni var/är gravida?

Plussa i förrgår på BIM -1, starkare än dem 3 svaga testen jag tog under den veckan. Fick sedan en blödning o nu har min mens kommit igång. tror det är tidigt mf.
    Om jag fortfarande skulle varit gravid skulle jag rösta på mycket mensvärk o mycket blod.

Men jag är ändå nyfiken hur eran mens betedde sej

Screw you guys, I'm going home
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som hade mens men ändå var gravid, hur var mensen då?
  • gulllis

jag hade vanlig mens i 3 månader

• snobbelina2

Så många år sen men när jag vänta första barnet så visste jag inte ens om att jag var gravid förräns jag var i slutet av 3 månaden hade mycket mens o mensmärta precis som vanligt och ändå vara gravid jag hade många frågetecken?? om detta.men inget direkt svar..

• Rottis77

Hur märkte ni då att ni va gravida?? Va mensen precis samma som innan ni blev gravida?? Blev lite nyfiken!!

• gulllis

min gubbe märkte det på mitt humör han sa att du är på smällen för du har ett sånt jädra humör och han hade rätt

• solrosblad

Ja, mitt humör var oxå hemskt haha...trodde det berodde på stressen inför bröllopet, kanske det gjorde oxå... Jag hade iaf lite blödning och lite små molande så när jag reflekterade över att jag kanske var gravid var jag i v12-13 typ.

• neo06

jag märkte det på att jag var yr och trodde att jag skulle svimma. Blödning hade jag bara en dag.....

• Göteborgsbruden

Har mycket blod o mensvärk till o från. Varför jag egentligen undrar är ju för att pluset blev starkare samma dag mensen då kom, hcg hormonet borde väl inte stiga? ska ju ta ett test när det slutat blöda men man blir ju ledsen o fundersam...

• Göteborgsbruden

Kom på en fråga med..

Ni som då blödde mycket o hade mycket mensvärk, hur mycket blödde ni då? Jag blöder som jag brukar igen(med pstaven blödde jag lite o länge) o då blöder jag mycket med kogulerat blod o så, inte jätte mycket mens värk längre o mensen börjar avta nu.
    Tror ni jag borde kolla upp hos mvc ändå? Inte för jag tror jag är gravid men kan det va bra kanske? Plusa ju ändå starkare några timmar innan mens..

vet att jag griper efter halmstrån men man blir ju desperat

• Yologirl
    Göteborgsbruden skrev 2007-02-13 19:51:34 följande:

Kom på en fråga med..

Ni som då blödde mycket o hade mycket mensvärk, hur mycket blödde ni då? Jag blöder som jag brukar igen(med pstaven blödde jag lite o länge) o då blöder jag mycket med kogulerat blod o så, inte jätte mycket mens värk längre o mensen börjar avta nu.

Tror ni jag borde kolla upp hos mvc ändå? Inte för jag tror jag är gravid men kan det va bra kanske? Plusa ju ändå starkare några timmar innan mens..

vet att jag griper efter halmstrån men man blir ju desperat

Hur gick det för dig? <3
  • Nummer tre

Hur gick det? Var du gravid? Jag fick också mens men tester visar fortfarande positivt två veckor senare????

Svar på tråden Du som hade mens men ändå var gravid, hur var mensen då?