Vad gör jag här?
Slutspelet i elitserien närmar sig och allt är frid och fröjd! Är 23 år och förvirrad som få.... 1 november 2006 blev stickan blå och inte så lite heller... Vad tänker man vad gör man? Svar : sitter och gapar som en apa... Överlycklig såklart men chocken tog ju över lite om man säger så... Så efter bara 3 månader så var den första biten i den komande ekonomiska krisen inskaffad. BILEN en saab 9-5 kombi vad annars....? Okej egentligen tycker jag att det är skitlöjligt att vara medlem här och kommer garanterat att förneka det till alla jag känner.... Ja ni vet säkert tjejen sitter och skriver frenetiskt på familjeliv medan en annan sitter och spelar onlinespel.... Sen så tar man tillfället i akt för att va lite snäll och hamnar här... Så lite tips från er blivande pappor vad skriver man här? När man knappt vet var man själv är? Mötet på försäkringskassan t.ex var det egentligen någon som fattade vad hon sa?
Det enda jag snappade upp var lite om pappa ledigheten och eftersom att sonen/dottern föds i juli vad kan bli bättre än sitta och förklara hur gött det är att HV vann elitserien i år...! Någon som inte håller med? 23 år och pappa för första gången det enda jag vet är att jag komme rula i pulkabacken!!