• mammas skatt

introducera barn i ny relation

Hur har ni gjort vid ny relation.. hur snart har ni introducerat den nya parten? Jag har en son på 7 månader och den kille jag dejtar har en son på 2 år. Vi bor 15 mil ifrån varandra. Han har sonen varannan helg jag har min son helt tid utom varannan helg lördag till söndag.. Känns väldigt bra och något man vill bygga vidare på.. Men det svåra är hur man ska göra med barnen. När kan man börja introducera den nya parten?

• Svar på tråden introducera barn i ny relation
  • Destiny03

låt det hela dra ut på tiden! du har ju förturen att din är så liten än! Då går d la bra att han kommer även om lille är hemma...jag har en 3åring...lite svarar där då hon kan prata o ställa frågor! VAD SÄGER KILLEN, vill han träffa barnet

• mammas skatt

Han har redan träffat min son, men det är snarare hans son vi tänker på just för att han är lite äldre och fattar lite mer. Svårt hur man ska göra det där. I och med att vi bor såpass ifrån varandra med så är det ju svårt att bara träffas på en fika en timme först eller så...

• Destiny03

hmmm, hade jag varit dej hade jag nog avvaktat lite med hans son! en kille jag hade fick vänta i 3månader innan han träffade min dotter! vänta lite till......ha er tid för er själva och sedan kan barnen komma in i bilden! kan vara skönt o ta d lugnt också....mindre stress o så ifall d ej skulle funka liksom!

• Destiny03

hmmm, hade jag varit dej hade jag nog avvaktat lite med hans son! en kille jag hade fick vänta i 3månader innan han träffade min dotter! vänta lite till......ha er tid för er själva och sedan kan barnen komma in i bilden! kan vara skönt o ta d lugnt också....mindre stress o så ifall d ej skulle funka liksom!

Svar på tråden introducera barn i ny relation