Varför jag, varför måste någon i huvudtaget ha svårt att få barn? En tjej på 19 år hallå varför? Varför drabba oss kvinnor i huvudtaget?
Nu ger vi upp, både jag och sambon mår fysikt & psykist dåligt av detta orkar inte mer... All denna press. Vi vill ju bara bli gravida precis som alla andra! Men tydligen är det något fel. Själv tror jag att jag vet vad som är felet, gjorde tyvärr en abort i tidig ålder och efter denna så har jag haft problem med livmodern! Så börjar fundera på om det är därför vi har problem för alla bekymmer jag haft med livmodern. Men är osäker kanske inte är felet på mig kanske sambons spermier, eller med våra försök som bara misslyckas hela tiden! Men iaf, kanske verkar som jag ger upp och verkar ego för att vi inte fortsätter försöka. Men vad ska man göra? När man mår så dåligt av det hela, all press. Alla magar man ser alla små bebisar. Orkar inte ursch... Vi som inte ens försökt sååååå himla mkt gämfört med många andra som verkligen kämpar! Men har aldrig trott att det skulle vara så här svårt
*Lider med er alla andra och förstår att ni också tycker detta är kämpigt och jobbigt! Men håller tummarna för er för någon gång måste vi ju lyckas!
Ursäkta all babbel, men var bara tvungen att skriva av mig!