• BeataBus

Vi som spelar World of Warcraft

Här är den nya tråden för oss som spelar World Of Warcraft, eftersom den andra tråden snart stängs öppnar jag denna istället.

Här kan vi kanske träffas om det e någonting vi undrar över i spelet, någon Quest eller liknande.

Eller helt enkelt bara vill snacka.

Tråden är öppen för det mesta, men naturligtvis ska vi försöka att hålla oss till
    World of Warcraft.

Jag själv har en lvl 63 Tauren Druid (Sunsky), för tillfället feralspeccad då jag levlar, som har yrke mining och blacksmithing.
    Sedan har jag en lvl15 BloodElf Mage (Lilin), vars yrke är Tailoring och Juwelcrafter.

Har startat en guild som heter Ang Gijak Ishi som finns på servern Argent Down.

Här kan vi ju göra om listan med servrarna vi spelar på.

Kopiera min karaktär och server och skriv dig själv under med server och karaktär, lvl o annan infop du vill dela med dig av om din karaktär.

Så Välkommen hit till tråden för oss som spelar World of Warcraft.

Argent Down: Sunsky lvl 63 Druid, feralspeccad med yrke mining och Blacksmithing.
                           Lilin lvl 15 BloodElf Mage, yrke Tailoring och Juwelcrafting.

Tillhör Svamlarna ©
  • Svar på tråden Vi som spelar World of Warcraft
  • Henrik556

Hejsan! Jag och frugan är nya i wow-världen Vi har spelat lite på en PVE server men funderar att gå med i en guild som spelar på en PVP server... Nu undrar jag om det är så att min kärleksfulla Thomas Dileva kopia till priest kommer att bli nerstucken i ryggen av en finnig tonåring med fingrarna fulla av chipsflott innan jag ens hunnit citera ett lämpligt poesirim och överlämnat en bukett blommor som vänskapsgest?

• Tvillingfarsa
    Henrik556 skrev 2007-03-05 15:54:25 följande:
    Hejsan! Jag och frugan är nya i wow-världen Vi har spelat lite på en PVE server men funderar att gå med i en guild som spelar på en PVP server... Nu undrar jag om det är så att min kärleksfulla Thomas Dileva kopia till priest kommer att bli nerstucken i ryggen av en finnig tonåring med fingrarna fulla av chipsflott innan jag ens hunnit citera ett lämpligt poesirim och överlämnat en bukett blommor som vänskapsgest?
    Vilken pvp server ska ni gå till?
    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Bellizzzzz

hellooooooooo spelar oxå wow på bladefist har en tauren female hunter lvl 63 :)

//puzzzzzzzzzz

,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_Justin 2007_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
  • Aros
    Henrik556 skrev 2007-03-05 15:54:25 följande:
    lmao Jo risken för det är nog rätt stor. Fördelen är att du sen kan jaga rätt på sagda finniga tonårsyngel och göra detsamma med honom några gånger på rad för att lära honom att respektera äldre.

Spelar själv på pvp server. Ibland blir det riktigt drygt när man blir gankad och corpsecampad. Fördelarna är dock större än irritationen: gör spelet mera spännande, en extra dimension, blir du irriterad på att någon "snor dina" kills så kan du göra något åt det, en del avreagerar sig på att pk'a och bättre det än att svära åt sin partner samt framförallt så kan du göra livet lite mer besvärligt för en hel hög kinesiska guldfarmare.
    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Zahcro

hatar PVP!!! det verkar vara ett osynligt namn bevid mitt namn.. GANK ME PLS! gubben ska inte raida i kväll så då får han faktiskt skydda mig!!

• DecemberLove
    Zahcro skrev 2007-03-05 19:07:26 följande:
    hatar PVP!!! det verkar vara ett osynligt namn bevid mitt namn.. GANK ME PLS! gubben ska inte raida i kväll så då får han faktiskt skydda mig!!
    haha försök questa is tranglethorn äger jag bara Sambon och jag har varit där EN vecka och inte ännu hunnit döda 10 tigrar! Man dör nonstop.. jävla hordes
  • BeataBus
    DecemberLove skrev 2007-03-05 19:17:23 följande:
    Zahcro skrev 2007-03-05 19:07:26 följande: hatar PVP!!! det verkar vara ett osynligt namn bevid mitt namn.. GANK ME PLS! gubben ska inte raida i kväll så då får han faktiskt skydda mig!!

haha försök questa is tranglethorn äger jag bara Sambon och jag har varit där EN vecka och inte ännu hunnit döda 10 tigrar! Man dör nonstop.. jävla hordes
    Ja ni alliesar e inte så snälla ni heller...när jag var låglvl så hade jag oxå ett osynligt extra namn...precis som många andra spelare...citerar ovanstående mening : Gank me plz.....Jävla Alliesar
    Tillhör Svamlarna ©
  • BeataBus

Men nu e jag stor..o har en  Lååååååång lista på de som ska få igen nu när jag blivit större...hehehe

Tillhör Svamlarna ©
  • Henrik556

Hmmm, ok. Vi startade iaf upp två nya char på Mazrigos (tror den hette så). Fördelen är väl att vi båda (min fru och jag) endast spelar med de charsen när vi båda kan vara online samtidigt, så ev gankare har ju två st att förpesta vilket kanske höjer våra chanser att eventuellt slutföra något q emellanåt. Vi spelar som horde, bloodelf priest & hunter

• KeChi

Hade en Night Elf Druid.. hann bara komma till lvl 8 :P
    Spelade på Al'Akir i guilden Narubian Hunters.

Tacka vet jag sims 2 ;)

• Aros

KeChi: men varför slutade du? Äntligen en FLare som spelar (spelade då) på Al'Akir. *känner sig ensam*

Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • KeChi

hehe..Aros:
    Nä, ja spelade så sällan..så hade jag inte tålamod att lära mej allt
    Så har min pojkvän tagit bort min Nightelf..så då orkar ja inte börja om

• Ravies

Jag och min sambo spelar på dentarg

Jag är Paladin lvl 90
    samt en dethnnight lvl 71

sambon har en priest lvl 90
    samt en panda wariror lvl 71

kan adda el skicka pm

• Freijah

Jag och min pojkvän spelar horde på Draenor, och alliance på terenas :)

på draenor har jag som lvl 90
    Hunter
    Shaman
    dk
    rogue
    warrior 
    och warlock

på terenas har jag allt lvl 90 utom shaman och rogue.

♥ 2010-11-23 ♥
  • Binary

Auchindoun.

Lvl 90 DK, Destro lock, Frost Mage, Marksman hunter, Fury Warrior, Boomkin, Holy paladin.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • thekinglol

hej

Jag spelar på stormscale. Jag har spelat World of warcraft sen jag var 10 år gammal är 16 år nu. Spelar fortfarande med vissa stop. Eftersom jag har spelat så länge har jag ganska många gubbar. Speciellt nu när draenor har kommit ut. Så idag står jag med 20 st level 100. Jag är en levling kille så det är typ det ända jag gör.  De gubbar jag kör mest på är min priest som jag har bästa gearen på. Denna lägger jag ner mycket tid på att raida och gold farma. jag har minst två gubbar av samma klass. På olika servrar förstås. 

Jag funderar nu kanske på att sälja mitt world of warcraft account eftersom gymnasium snart. Då jag ej kommer ha tid. Dock älskar jag world of warcraft och har som sagt spelat det en stor del av mitt liv. På bara min priest har jag spelat kanske spelat 40 dygn played totalt. Därför är jag lite sur av att kanske behöva sluta men det ger mycket pengar dock 

Mvh Flört

Svar på tråden Vi som spelar World of Warcraft