• SandvikenMamma

    Hur f*n gör jag för att PRATA med Halebop kundtjänst?

    "Tryck ett om du vill lyssna på min skitdryga automatiska röst."
    "Tryck två om jag ska vara ännu drygare."
    "Tryck tre om du inte vill prata med någon på riktigt."

    o.s.v.

    Men hur fasen gör jag för att få prata med någon PÅ RIKTIGT!? Går inte det alls?

  • Svar på tråden Hur f*n gör jag för att PRATA med Halebop kundtjänst?
  • Polysperma
    Felicia6 skrev 2007-02-20 18:45:35 följande:
    Polysperma, håller med om att det är korkat av dom att ta bort kundtjänst via telefon. Hade gärna velat ha en jag med, men samtidigt visste jag ju om det då jag gick med i halebop.
    gjorde ju inte jag då som är inbiten comviqare men vart illa tvingad när mina barns alla kompisar kör halebop och dom gick över till det oxå, är mega dyrt att ringa dom annars.
  • 3 hjärtan

    tycker halebop är asbra för egen del... å andra sidan har jag inte behövt ha någon kontakt med dom under dom 4 åren jag varit kund hos dom.... billigt å bra =)

  • Laire

    Har du Internetbank eller så kan du lätt ladda på via Internet.

    www.goyada.com brukar jag använda.


    Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
  • Grenadjären

    Den enda kontakt du kan få med Halebop är via Internet.
    Det är det, det går ut på. Därför är Halebop billigt och förmånligt ur många hänséenden. Man har helt enkelt slopat sånt där med personlig service.
    Halebop är Telia "light" kan man säga. Men hos Telia hjälper man inte Halebopkunder
    Så ända kontakten med Halebop får du via mail.

  • Felicia6

    Laire, jag brukar fylla på via halebops hemsida, men nångång har jag vart på stan o gjort det samtidigt.. tycker dock ändå det är löjligt med dom 5kronorna, för att halebop gör ju inte så mkt, det är ju affären som trycker ut kvittot och JAG som laddar in koden osv..

  • Grenadjären

    Det står ju i de papper man får när man skaffar Halebop att de inte har någon kundtjänst med personlig service, utan endast nås via nätet, och att detta är ett sätt för att hålla priser nere. De har väl inte lurat någon. Möjligen är det någon som inte har läst villkoren ordentligt

  • SandvikenMamma

    grenadjären:
    Jag menar att jag blivit lurad eftersom tanten i kassan sa att det skulle finnas 20 pix på kortet nu. Och det gör det ju inte, saldot är 0 kronor tills jag laddat på.

  • Anna37
    SandvikenMamma skrev 2007-02-20 18:36:50 följande:

    "Tryck ett om du vill lyssna på min skitdryga automatiska röst."
    "Tryck två om jag ska vara ännu drygare."
    "Tryck tre om du inte vill prata med någon på riktigt."

    o.s.v.

    Men hur fasen gör jag för att få prata med någon PÅ RIKTIGT!? Går inte det alls?


    Så går det när man är SnålVerner och ska spara 20 kr/mån!

    Ta ett seriöst bolag nästa gång!
  • Izudin

    Hej..jag köpte en mobil som är bunden till Hallebop..hur ska jag låsa up den att jag kan använda alla kontant kort...mvh -Izudin

  • Anna37
    Izudin skrev 2017-06-13 12:47:53 följande:

    Hej..jag köpte en mobil som är bunden till Hallebop..hur ska jag låsa up den att jag kan använda alla kontant kort...mvh -Izudin


    Tror man ska kunna köpa en universal nyckel på kjell.com
Svar på tråden Hur f*n gör jag för att PRATA med Halebop kundtjänst?