• Zemlan

När testade ni plus som tidigast??

Hej tjejer! Grattis till pluset!
    Själv har jag BIM på lördag. Testade idag (alltså 4 dagar för tidigt) och fick minus. Är det någon här som testat plus så tidigt? Vet att jag inte borde förlora hoppet redan men jag har ett så himla jobbigt halvår bakom mig och kan liksom inte se mig själv bli gravid och sedan föda ett friskt barn :(
    Behöver bli lite peppad!
    Tack på förhand och kram på er!!

• Svar på tråden När testade ni plus som tidigast??
  • BimBim o Knorrans Mamma

Varje gång jag plussat har jag gjort det med starka + på bim -3 med preg.
    Alltså ett vanligt gravtest inte ett sånt man ska testa tidigt med.
    Men de e ju jätteolika.

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 34 ♥ ¸.?°´¯)
  • BimBim o Knorrans Mamma

Meeen. Meddelandet skickades innan jag skrev klart. Önskar dig lycka till skulle det stå med

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 34 ♥ ¸.?°´¯)
  • Lotten

Jag testade med preg bim -4 och det visade svagt pluss. Men testade på bim dagen bara för säkerthets skull och då testade jag med CB och det visade också pluss

• ivf nummer 4

Hej. Jag testade plus sex dagar före. Men jag hade testdag på 18:e dagen. Det behöver inte vara kört för det. Finns många som fått minus och sen plus. Så lycka till.

• myspysan

Jag testade + 8 dagar efter ET denna gången, när jag väntade sonen så testade jag - på dag 9 och senare + på dag 11.
    Kan vara jättolika och beror oxå på vilket test man använder (olika halter för att ge utslag). Hoppas att det bara var för få hcg halter,håller tummarna!
    Testade du med morgonurinen eller under dagen? Det påverkar ju oxå...

mamma till en liten goding och syskonförsök igång...
  • C r e d o

Jag testade minus 4 och 3 dagar före bim, och svagt svagt positivt 2 dagar före(efter att testtiden gått ut till och med). Det beror på hur hög halt man har av hcg i urinen, vissa får ju vänta 1 eller 2 veckor efter bim innan de får plus.

• Luktviol

När jag väntade tvillingar testade jag svagt plus bim -4 med storkhjälps graviditetstest. Nu har jag testat något svagt plus bim -8, (jag använde ägglossningsstickor för att fastställa när jag hade ägglossning, gjorde även det då jag blev gravid med tvillingarna), även denna gång med storkhjälps graviditetstest. Bör tillägga att jag använt morgonurin för att testa. Idag bim -4 var testet mycket svagt plus på dagen. Vid tidigare graviditeter har jag dock inte testat plus förrän bim, då med clearblues graviditetstest.

Svar på tråden När testade ni plus som tidigast??