Vad gör du ren ungen med?
Ja, hur får just DU bort den där otäcka bebis-doften??
Ja, hur får just DU bort den där otäcka bebis-doften??
Ha, ha jag trodde det stod UGNEN! Här kör vi på med vatten och papper eller skumgummitvättlappar eller sådana där kemiska tvättlappar.
äsch lite skit har väl ingen dött av!?
Måste ta till högtryckstvätten... Har ju så fullt schema att vi liksom inte får till det med tvätten så ofta!
Så, för att få bort den ganska hårda och knastriga ytan av intorkad barnmat, kattmat (jättepraktiskt när de blir stora nog att hämta mat där själva!) och dammråttor som fastnat i det ovannämda (smidigt - drar ner på dammsugningen!), blir det att ta till högtryckssprutan!
De tycker ju det kittlar så mysigt oxå!
Jag menar, vad annat ska man göra? Hur annars ska jag hinna med jobb, shoppa, träning, tjejkvällar, frisören, plastpartyn, hålla solbrännan fin, sexiga kvällar med gubben, låånga promenader, och så lite "me-time"??
Man måste ju priortera! Livet får ju inte bara ta slut för att man blivit "mamma..."
Precis! Snabbt o effektiv ska bebis-vården vara!
ok. lol. vad rengör du dig själv med eftersom bebisar luktar mindre illa är en vuxen?
ajax å yes diskmedel eller?
Hur kan du säga att bebisar luktar mindre illa än en vuxen? Jag bajsar aldrig i byxorna, kräks ner mej eller pinkar på fötterna. Inte luktar jag surt bakom öronen heller...
Klorin och svinto!
Hahaha Jag läste, Hur gör du rent UGNEN och skrev såpa och rotborste. Hade jag läst rätt hade jag valt Lut, för så lät han när han var liten, som om jag tvättade honom med lut i dushen.
Läste för fort även jag, trodde det stod ugnen.
Och tro mig den behöver verkligen en grov rengöring här hemma.
Ja varflr måste ungarna låta så hemskt när man tvättar dom? Tänk o jag skulle skrika på dette vis när jag duschade`? Skulle ju inte verka klokt på nåt vis.
Varför inte högtyckstvätten eller lite kemisk bensin?
Eller ungsrengöring
(För den som undrar hur jag gör så tvättar jag inte min dotter med annat än tvål och vatten...)
det verkar inte bara vara jag som kör på högtryckstvätten!
jag som ibland tvekat om det verkligen är rätt. nu känns det bättre!
kemisk bensin är det enda rätta
Kunde inte rösta, Svinto och barnolja fanns inte med
*skrattar* Läste också UGNEN och tyckte det var lite väl konstiga alternativ! Haha!
För att göra en ren-unge så hittar man en han-ren och en hon-ren och låter dom knulla skiten ur varandra till hanen spermifierar honan i fittan och han suger av hennes bröst och runkar av henne.