• Katta

solskenshistoria!!

Är i chock! Har funderat i flera dagar när jag hade mens sist... och vi (jag o min sambo) kom inte på när. För jag har haft mensvärk i en vecka o ingen mens! Skulle för skoj ta ett grav-test för jag hade en kvar från IVF. Den visade +!!!
    In till stan i snöstormen och till apoteket för att köpa ett nytt test. Nu har jag gjort den och vi är i CHOCK!! Den visade också +!!!!!!!!!

Jag som efterlyst skolskenshistorier... och är själv där i just nu.

Kram på er!!

Melodifestival i kväll... VILKEN DAG!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-27 10:47:14:
    MEN.... givetvis finns det ett MEN med..

Jag var på VC på måndag morgon. Och det visade + igen Är gravid, men när jag inte kommer ihåg när jag hade mens sist så tyckte hona tt jag skulle beställa tid till gyn mottagningen. Sagt o gjort så var det det första jag gjorde när jag lämnade VC. Kl. 14.00 fick jag en tid till sjukhuset. Fick vänta där till 14.45! Fy fan vad tiden gick sakta!!
    Jaha.. då fick vi träffa läkaren till slut... Han gjorde ett ultraljud med stav... Han sa att detta embrio är inte i vecka 8 (som vi trodde) för den är bara 2 mm stor. ojoj... vad är detta?
    1) Att det är ett Utomkvedshavandeskap
    eller
    2) att det är en tidig graviditet.

Jaha.. det var bara att ge blodprov och ett på onsdag för att se om HCG hormonerna fördubblats på dessa dagar.
    Ingen ro i kroppen här!

Men vi är lyckliga över att det överhuvudtaget blivit en graviditet, sambon är så hoppfull nu.. han är stolt som en tupp *skratt*

Så på torsdag får vi provsvaret!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-04 15:43:14:
    !!!! Det är en tidig graviditet!!!!

Fattar noll *skratt* Nu njuter jag av detta och hoppas att allt ska gå bra. Om jag mår bra så mår kroppen bra... ska försöka att inte oroa mig i onödan för OM nått ska hända.

Kramis

• Svar på tråden solskenshistoria!!
  • lineluftballong

wow gu va kul !!! grattis !har själv plussat efter IVF vi har en underbar dotter,

kramar om !

• C r e d o

Å vad kul för er, nu ska ni bara njuta!

• Flisan79

GRATTIS . Har själv skrivit en solskenshistoria här tidigare och vågade inte testa förens mensen inte kommit en andra gång. Är nu i v 39.

• Bliglin

Oj vad skoj! GRATTIS

*det lönar sig att inte ge upp*

• Tovsippan

Härligt! Förstår atttt du känner dig omtumlad. grattis och lycka till!

• Leiha

hur har det gått för dig? Vad sa de i torsdags??

• Katta

Leiha: Det är en tidig graviditet!!!!

Fattar noll *skratt* Nu njuter jag av detta och hoppas att allt ska gå bra. Om jag mår bra så mår kroppen bra... ska försöka att inte oroa mig i onödan för OM nått ska hända.

Kramis

• Joy

Såå kul för er.
    *håller tummarna att att går super nu*

Njuuut.

Grattis igen

• vice99

gud vad roligt för er det är en verklig solskenshistoria som vi alla hoppas och tror att den kommer att lysa i 38 veckor till.

Grattis

Svar på tråden solskenshistoria!!