• Vanillie

hur många lyckades med bisolvon?

En lite fråga bara som nån kanse har tid att svara på?!

Hur många här inne har blivit med barn med hjälp av bisolvon??

• Svar på tråden hur många lyckades med bisolvon?
  • Jess83

Jag köpte det men hann inte använda det,står ännu i "medicin förrådet"

• Freida

Varför äter man bisolvon?

• Josephine

Man äter Bisolvon för att sekretet ska bli tunnare.
    Vi testade det, fungerade inte. Fick svampliknande besvär i underlivet i stället.

• snorvan

Vi lyckades den månad jag knaprade bisolvontabletter....jag åt en tablett om dagen från första mensdag fram till äl....Sen vet jag ju inte om det var just därför det tog sig just då, eller om det skulle gjort det i alla fall...Men jag valde att prova, och just den månaden fastnade ju "Lilla skrutt" i magen

Freida: Vissa påstår att eftersom bisolvon är slemlösande kan det också lösa upp älsekretet och göra det lättare för spermierna att ta sig in till ägget...Man skall dock sluta äta vid äl för att livmoderslemhinnan ska hinna byggas upp och bli tillräckligt tjock för att ett eventuellt befruktat ägg ska kunna fästa.

Lilla skrutt i magen, vecka 32...
  • Freida

Ok...Tack för era svar...
    är det någon som vet något som kan hjälpa för "sur miljö"?

• Vanillie

Tack för alla svar.. jag knaprar på och hoppas på det bästa då!!

• grynis

Jag har blivit gravid en gång med hjälp av äl-stickor och bisolvon...hade provat med bara äl-stickor flera månader före...så visst kanske det var bisolvonet som hjälpte till. Tyvärr slutade den graviditeten i mf. Har sedan inte tänkt på att prova det där med bisolvon igen... Men å andra sidan har jag blivit gravid nu utan det, är i v.37 nu .

Test iaf, det är ju ofarligt. Lycka till!
    *kram*

Svar på tråden hur många lyckades med bisolvon?