• Ridi

vill skänka lite hopp till alla som kämpar.....

Hej!
    Plussade förra veckan (tog tre test för säkerhets skull....)på mitt 4:e IVF. Har gjort 4 ET oc ett FET och har nu alltså äntligen plussat!
    Vi var oförklarligt barnlösa, inget fel på mig eller min sambo.
    Ska göra VUL om 2 veckor (är jättenervös för det!).
    Hoppas med detta ge lite hopp att det faktiskt kan bli pluss fast det känns totalt svart och hopplöst vissa stunder.
    Kämpa på och lycka till allihopa!!

• Svar på tråden vill skänka lite hopp till alla som kämpar.....
  • Skogsstjärnan

Ett stort grattis till er

• gloss

Vad roligt för dig! Hoppas att allt går bra för er! Och se till att njuta.

Kram

• Virvla77

Va roligt att höra! Man behöver höra sånt här när man har sina mörka stunder. Stort grattis och lycka till! Kram

• solstrålen

Stort grattis till dig!

Ville kika in i bland de här trädarna för att få lite positiv energi. Är själv mitt uppe i IVF/ICSI försök nummer 1.

• Ridi

Tack alla!
    Hoppas den lilla vill stanna hos oss.
    Blir ju naturligtvis besviken om det blir mf men är trots allt glad att vi kunde bli gravida!
    Ska njuta för fullt av att äntligen vara gravid!

• smilla 1
    Jätte grattis & Lycka till !!      Det är alltid lika roligt att läsa när det lyckas!!!
  • fru som vill ha bebis

Grattis! Skönt att få ta del av positiva nyheter :o)

• taca

så roligt att höra...stort grattis..skönt att höra att folk som har samma diagnos som jag och min sambo blir gravida till sist....

• Brumelina

Åh gud vad roligt. Underbart att du vill dela med dig. Solskenshistorier behövs för att inte helt tappa hoppet.

• Hannah74

Åh, grattis! Vad roligt att höra! Håller med ovanstående att solskenshisorier verkligen behövs!

Vågar man hoppas?
Svar på tråden vill skänka lite hopp till alla som kämpar.....