• shiela

+ 4 dagar innan BIM- möjligt?

Hej Jag har gjort ett FET förra tisdagen och ska ha min mens på söndag. Testdag först om en vecka. Kunde ej hålla mig utan testade med clearblué och fick ett +. Kan det stämma att jag är gravid och att det redan syns i testet?

• Svar på tråden + 4 dagar innan BIM- möjligt?
  • jazzy

Jag testade + 11 dagar efter ÄL.....

• ebben

beror på när ägget sattes in? för det är väl så det görs ett "fet"? eller fattar jag fel? jag fick + 10 dar efter min vanliga Äl.har inte gjort fet eller så.......
    men 10 dar efter Äl fick jag STARKT + .

• Teskedsmamman

Jag testade plus 8 dagar efter äl, alltså 6 dagar innan BIM... Så jag vågar mig nog på ett grattis, annars skulel du väl inte få plus? Eller ingår det läkemedel som kan påverka?

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.20) BF - 070723
  • shiela

Hej allihopa! Jo.. jag har alltså satt in 2 frysta ägg och tar progesteron som är hormoner för att hjälpa till kroppen att ta emot äggen. Men jag ska äta dessa fram till test och även efter test om jag fått ett + . Så jag kan inte tänka mig att hormonerna ska påverka det. Men vet också att de inte vill att man testar för tidigt, men jag kunde inte hålla mig. Åhh... jag hoppas verkligen att jag är gravid och att jag får behålla det den här gången. Kramisar från Shiela

• Virriga V

Progestronet påverkar inte ditt positiva test, så GRATTIS!!

Det är bara ägglosssninigssprutan som gör det och i detta fallet har du ju inte tagit nån

Svar på tråden + 4 dagar innan BIM- möjligt?