• Ankunge

Lång väntetid Sophiahemmets andrologmottagning?

Hej

Undrar om någon vet hur lång tid man får vänta med att komma till andrologmottagningen på Sophiahemmet just nu? Vi vill börja en utredning.Kan de se att man varit inne för mf tidigare?

• Svar på tråden Lång väntetid Sophiahemmets andrologmottagning?
  • Ankunge

Är det verkligen ingen som går där som vet?

• jamis

Vi fick vänta en månad på att få tid. 

Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • Ankunge

Jam-När var det? En månad är ju helt ok.Är de bra där?

• jamis
    Det var nu i februar. Jag och min man gjorde inte utredning där utan vi skulle göra insemination men avbokade tiden. 
    Kolla den här tråden, där finns det flera som går på andrologen.
    Varför vill ni just dit? Har ni testat IVF-enheten på Sophiahemmet? Dit fick vi komme på en återbudstid väldigt snabbt!
    Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • Ankunge

Jag har hört från lite olika att andrologen är bättre, mest därför. Vi vill starta en utredning, har inte gjort någon ännu.
    Men vi fick ett mf i december så vi kanske inte får göra nån utredning ännu då? Innan dess hade vi försökt få barn i 1,5 år.

• jamis
    Jag tycker att ni borde få göra utredning eftersom ni försdökt så länge innan.
Svar på tråden Lång väntetid Sophiahemmets andrologmottagning?