• trettiett

Nån som är glad??

... för det är JAG! Det funkar! Jag är så jävla glad! Efter flera missfall och allmän misär- så verkar det funka som det ska den här gången! Verkar som många här bara är rädda och inte vill- men inte alla!

Nån annan som är glad och ska bli farsa i höst?? Nån i Göteborg till och med kanske???

• Svar på tråden Nån som är glad??
  • Fraldas

Buffyhusse:
    Hmm, såg lite på Modo - Timrå ikväll.. Fann inte charmen den här gången heller.. :)

• Buffyhusse

Fraldas: Just ikväll känner jag mig beredd att ge upp hockeyn jag också, Brynäs åkte nämligen ur slutspelet ikväll.

Trettiett: Stort Grattis, HV förtjänade att vinna! Lycka till i fortsättningen.

• trettiett

Kan ju inte bli bättre- spännande matchserie och rätt lag gick vidare! Som du sa Buffyhusse- HV förtjänade att vinna, men faaan- Brynäs var bra!
    Fraldas, häng i bara- det blir roligt efter ett tag- ungefär som rökning och snusning...!

Micke 77: Stort grattis till dig också!

Då är man inne på sista veckan innan man kan berätta det för alla, ska bli så djävulskt kul och skönt att berätta!

• Fraldas

trettioett:
    heh.. Är rökning och snusning kul det?!

• trettiett

Well, Fraldas: det kanske inte är direkt kul att röka och snusa, men jävligt gött på nåt sätt när man kommer in i det! Har slutat med bägge två för ett par år sen, och det är nog nästan lika svårt att sluta med som att sluta vara intresserad av hockey... Det kanske inte var en särskilt bra liknelse ändå, sorry...

Jaha, boys- då var det dags att åka hem och berätta, scheisse- det ska bli kul!

• classemannen

Jag slutade snusa för 2 år sedan och det gick jättebra så när jag visste att jag kunde sluta så kunde jag ju lika gärna börja igen..

• Fraldas

hahahaha..
    ja du classe, den varianten har jag aldrig testat.. :D

• Buffyhusse

Trettiett: Lycka till med berättandet! Hoppas din omgivning har vett att förstå och uppskatta din lycka, det förtjänar du! *säger jag som något bittert konstaterar att med barn nr 2 har omgivningen varit måttligt upphetsade...*

Classemannen: Din "sluta-snusa"-variant har jag också kört. Funkade jättebra tills jag skulle sluta snusa för andra gången, då gick det inte alls. Så nu sitter jag tjockt i drogträsket...

• classemannen

Buffyhusse> Jag sitter också rätt tjockt ner känns det som, jag inväntar just nu när den rätta viljan och ambitionen kommer att försöka sluta igen. Som det känns nu är det långt borta...

• trettiett

Classe och Buffyhusse- jag gjorde exakt samma sak första gången, höll upp ett halvår, tyckte det var lätt och började igen... Men nu har det funkat 2 år utan, det var jävligt mycket svårare andra gången! Fast det är bara att ge sig fan på det. Börjar dock fundera på om det inte är så lätt så att jag skulle testa att börja igen... ;)

Berättandet gick skitbra, det var chockade människor till höger och vänster- precis som man vill att det ska vara! Livet är GÖTT!! Om man bara fick snusa också...

• bjojne

Grattis!

Har en dotter på 14 månader.
    Jag är pappaledig nu, det är super!!!
    Lycka till!!!

• Fraldas

Nu är jag JÄTTE GLAD!!!! Min lilla tjej tittade ut igår så nu har även jag blivit pappa på riktigt!! :D

• classemannen

Och våran lilla tjej tittade ut den 8/4, det blev en Ella.

Fraldas> Har ni bestämt något nman ännu?

• Buffyhusse

Dofilus: GRATTIS till det som komma skall!
    Bjojne: GRATTIS till pappaledigt, själv kliver jag på om en månad, ska bli skoj.
    Fraldas och Classemannen: GRATTIS till era bäbisar, härligt att allt gått bra! Väldigt fint namn Ella!

Stor till er alla //B

• classemannen

Buffyhusse> Tack så mycket!
    Fraldas> Jag glömde ju att säga grattis förresten =)

• Fraldas

Tack så mkt av er båda!!
    Classemannen: Det verkar som att det här blir en liten Wilma..

Svar på tråden Nån som är glad??