Findus Köttsoppa nyttig?
Är Findus Köttsoppa nyttig eller bra om man vill gå ner i vikt?
Är Findus Köttsoppa nyttig eller bra om man vill gå ner i vikt?
Tjohooo ingen som vet ?
Kolla hur mycket kcal de innehåller, oftast brukar ju inte köttsoppa innehålla så mycket kcal. Däremot om du blir mätt är ju en annan fråga.?
Kcal vad e de?
kalorier
Köpte sådan köttsoppa eftersom vi hade det väldigt fattigt ett tag. Tyvärr är den helt smaklös så jag förstår inte ens varför den säljs eller varför folk köper den alls, oavsett dålig ekonomi. Den lär vara näringsfattig med.
Jag tycker att Findus köttsoppa är god. Jag brukar ha i lite grillkrydda för att få mer smak.
Findus köttsoppa är precis som män, vattnig, smaklös och full av salt som ingen bett om, den mättar knappt och lämnar en tom känsla efteråt, och precis som män låtsas den vara något rejält men visar sig i själva verket vara fattig på näring och helt utan substans, därför är den inte mycket att luta sig mot om man vill ha något som verkligen ger styrka eller mättnad.
Findus köttsoppa är precis som män, vattnig, smaklös och full av salt som ingen bett om, den mättar knappt och lämnar en tom känsla efteråt, och precis som män låtsas den vara något rejält men visar sig i själva verket vara fattig på näring och helt utan substans, därför är den inte mycket att luta sig mot om man vill ha något som verkligen ger styrka eller mättnad.