Gravid men bara molvärk?
Hej! är gravid i V 5 efter ett FET. Känner mig dock inte gravid då jag bara har mensvärk. Någon som kommit på Vul och sett en liten utan symtom som ont i brösten och illa mående?
Hej! är gravid i V 5 efter ett FET. Känner mig dock inte gravid då jag bara har mensvärk. Någon som kommit på Vul och sett en liten utan symtom som ont i brösten och illa mående?
Vid mina fyra graviditeter så har just mensvärken och kännslan av att mensen kommer vilken sekund som helst varit det första och mest framträdande symptomen. Har aldrig haft särskilt mycke illamående eller spänningar i brösten så har du tur så slipper du det. Kram och grattis till knodden!
Hej Maijao! Tack för ´ditt svar. känner mig mer gravid nu och mindre orolig, kram!
Shiela: Jag hade också mest mensvärk. Kände mig även yr.. Men inget illamående och liknande.. Stort grattis till din lill* bebis!!
Gravid för tredje gången, har haft mensvärk med alla tre fram till vecka 10-11 ungefär. Sen kommer det och går hela graviditeten, det är helt normalt, livmodern växer så det knakar i början.