• Anonym (Webbis)

Webcam sex? Otrohet?

Jag har alltid varit emot allt som har med porr att göra.

Nu är jag kåt som ett jävla monster.
    När min sambo inte är hemma så har jag gärna websex med killar.
    Har iofs bara vågat 2 ggr. De e skit spännande att se hur en kille runkar hårdare och snabbare när han ser att jag leker med mig själv. När jag smeker min kropp och för in föremål i rumpan och snäckan.
    Jag kanske är knäpp men de e kul.
    Har även spelat in små onani filmer och skickat till killar över nätet. Dom får ha lite önskemål och jag ger dom de dom vill ha. Jag ger dom de utan att riskera att bli gravid eller få några könssjukdommar :P
    Inga kompliserade hemliga möten med risk att bli påkommen.

Hade någon annan skrivit detta inlkägger för ett halvår sen hade jag rågat om personen va totalt dum i huvet och gick för en hundring? Jag vet att de kan verka billigt. Men gud va jag njuter av de just nu.
    har inte varit så kåt på länge. När jag kör in dildon känner jag hur de rinner längst mina ben. den känslan kan inte ens min sambo ge mig.

jag känner mig inte otrogen men får han veta kommer han juh tycka de så klart. Och hade han runkat för någon annan hade jag nog tyckt han va otrogen fast jag hade förstått honom :)

• Svar på tråden Webcam sex? Otrohet?
  • piixelslyna

Du säger att om din sambo får reda på det så kommer han tycka att det är otrohet. Är det värt att riskera ditt förhållande till honom genom att göra något sådant?

Hade min sambo gjort som du gör så hade det inte varit något snack om saken, han hade fått tagit sitt pick-och-pack och flyttat med omedelbar verkan.

jag är skitsnygg!
  • Amanecer

Tycker definitivt att det är otrohet, sex, som för mig även innefattar onani är ju något som borde vara personligt, dvs mellan dig och din partner, såvida man inte kommit överrens om något annat, som någon ovan skrev att man liksom har ett sånt förhållande.
    men det kan man väl inte påstå att ni har om din kille inte ska kunna göra samma sak utan att du ser det som otrohet.

min åsikt bara.

• JohanC

Konstigt att man aldrig träffar på sånna tjejer när man är ute o chattar.men de är väl lika bra det så man inte blir indragen i nån otrohets affär.Men man måste våga lite här i livet också.Så kör på bara,men var försiktigt med vem du chattar så de inte är nån du känner som skvallrar till din man.

• Anonym (Webbis)

JohanC du kan få chatta med mig ;)

Nä men allvar...

Jo man får väll vara försiktig.
    Har pratat med honom om de och han tycker inte de va någon fara.
    Han sa att de är han som får känna min kropp, höra mig andas och få smaka på mina kropps vätskor.

Så HAHA på er som trode de skulle gå åt skogen.

• Anonym (chattis)

TS: Skönt för dig att din man är så förstående och tycker att det är ok, det är härligt att kunna leva ut lite på egen hand sådär. Jag skulle inte vilja vara utan mina chattstunder...

• JohanC

Hej (webbis)du kan ju maila mig så kan vi ju prata om det lite emra privat.de kan ju hända mycket saker om man gör det o blir påkommen.

• JohanC

Du kanske skulle prova att ha webcam sex med din sambo inför andra,om det nu går att övertala honom,Vi har myst lite med cam o de är väldigt uppskattat av en del
    lycka till

• Hallontjejan2

Hade ofta webcamsex innan jag blev ihop m min sambo för flera år sedan. Skulle aldrig göra det mot honom eftersom jag inte vill att han gör det mot mig men jag saknar det, att någon tittar på mina hål....

• Bondi

Inte en jättelätt fråga att svara på.. å ena sidan så kan man se på det att man är med någon annan och det är otrohet...å andra sidan så kan man se på det att det är en visuell hjälp vid onani som inte skadar någon...särskilt om man inte ser ansiktet på den..

• steffo75
    pruttnix skrev 2017-10-01 18:48:29 följande:

Mild otrohet som banar väg för större.

Har du börjat med sexting/video och gått vidare till grövre otrohet?
  • steffo75
    Hallontjejan2 skrev 2017-10-01 19:14:25 följande:

Någon annan kvinna som kan längta efter att få visa?

Man blir ju beroende av skiten! Är det samma för dig?
  • Anonym (H)
    pruttnix skrev 2017-10-01 18:48:29 följande:
    Mild otrohet som banar väg för större.
    Håller med
  • steffo75
    Anonym (H) skrev 2017-10-02 11:55:05 följande:

Håller med

Hur har otroheten eskalerat för dig?
  • Anonym (Betalt)

Du får bli medlem på chaturbate.com så kan du få betalt för att kåta upp män. Jag tror du skulle gilla det.

Tycker det är rätt att ta betalt, så att du får känna dig snuskigare.

Svar på tråden Webcam sex? Otrohet?