• Patrik72

sport nördar

Hej!!!

jag heter Patrik och i pappa gruppen i eskilstuna så har det blivit så mycke snack om flygplan inte riktigt min grej så jag undrar finns det några sport nördar som mig.Jag har en första fråga

VEM TAR SM GULD I HOCKEY
    jag rankar lagen på dessa sätt rätta mig gärna om ni tycker anorlunda

1. FBK har den bredaste o gämnaste truppen sm guld
    2. Linköping bra målvakt o bra uppsättning forwards blir silver.
    3.Brynäs säger bara en sak Leffe bork
    4.HV71 bra tränare bra målis grymma forwards
    5.Modo saknas naturlig skytte kung för dåliga backar
    6.timrå en dark horse men aldedes för dåliga mål skyttar dom är bra bakåt gör för lite mål.

• Svar på tråden sport nördar
  • Patrik72

brynäs går till semi + modo tror jag

• krabban

Släkten i skoghall/hammarö heter näslund och bielecki!
    Skulle inte förvåns om brynäs sprattlar vidare men tycker HV är ett bättre lag!
    Mellan modo å Timrå är det jämt anser jag!

• Patrik72

jag vet om båda dom släkterna om det nu är samma

som du säger hv71 är ett bättre lag men ja tror på brynäs ändå

• krabban

bielecki borde ju vara samma finns inte så många av det släktet!joakim,jonas,morgan ,lena heter dom som jag är släkt med!Å kennet näslund!
    Borken ser nog till att brynäs vinner!!!

• Patrik72

Fan det skulle ha vart kul o sett sm finalen på nån storbildstv får nog fasen bli ett par bira o krogen när finalerna går igång...

• krabban

Självklart blir det krogen,bor många wärmlänningar här i götet så det blir fullt ös(räknar med att FBK går till final*s*)

• Patrik72

ja det bor en del här också så det blir nice...fan saknar du inte värmland jag kommer nog att flytta tilbaks nångång saknar polarna o staden.

• krabban

nej jag flytta för drygt 20 år sen, så saknaden har lagt sig!
    Men det är klart en fin sommarkväll med metspö några kalla bärs vid en insjö i wärmlands skogen,det saknar jag!
    Tror inte jag flyttar tillbaka,tjejen är inbiten göteborgska,så det blir nog götet resten av livstiden!

• Patrik72

ja har bott i eskilstuna i 11 år

• Patrik72

den vanliga orsaken kärleken den sprack 1999 men fick en son o blev kvar. själv då ?

• krabban

det var jobb,fanns bara jobb på 1 fabrik i munkfors å jag ville absolut inte börja där,är ingen fabruksmänniska!
    så det blev vården i göteborg å nu jobbar jag på hotel!

• Patrik72

jag har samma tanke som dig, jag stod på ett verkstadsgolv från 1995-1999 det var pest jag pluggade sen till nätverkstekniker jobbade sen på högstadiet som, hjälp lärare. fick sen fast som support tekniker, men sa upp migt från det efter 3 år. tiderna passade ej med familjen o nu är man arbetslös sedan april. snart 1 år

• krabban

jag var arbetslös för 2 år sen,för första gången i mit liv,det var skönt första månaderna men sen blev det inte så kul!Vad söker du för jobb!
    Linköping blev det för vårat lag.ja ja skit samma alla lag ska slås för det ska bli guld!

• Patrik72

ja söker support o tekniker jobb o receptioner o typ såna förskolärare o fritids ledare söker allt som ej har verkstad i sig...det blir tufft mot linköping men vinst blir det

Svar på tråden sport nördar