--->>Svenskar i thailand<<---
Nån som kommer att stanna länge i thailand....Som vill följas åt även då vi vistas där!
Nån som kommer att stanna länge i thailand....Som vill följas åt även då vi vistas där!
vart i Thailand ska ni? när åker ni? Hur länge? Varit förut?
tjubanna:Åker den 22april-20juni..Har vart där 3ggr tidigare... Åker till phuket,min fästman bor där som är far til min dotter
Ok, vi har också varit i Thailand flera ggr förut och nu i höst åker vi dit för första gången med våran dotter. Alltså kommer vi inte att vara där samtidigt som er! Ha det så trevligt!
Hej!
Bor i Thailand med make och baby pa vag sedan 9 man. tillbaka.
Kommer att foda babyn har har jag tankt. Har nagon av er fott barn har?
Rosarin: Vart bor ni? Jag jobbade åt en familj förut i thailand,de födde på bangkok phuket hospital o tyckte det var bra!
Vi bor pa koh samui for tillfallet.
For mig blir det nog Thai International hospital, de har varit jattebra pa allt hitills.
Vilken otroligt sot dotter ni har. :)
Rosarin:Ok,ska ni bo nånannanstanns sen?Hur länge ska ni stanna där? Jag tycker att deras sjukvård är bra,låg själv inne på sjukhus o det är mycket bättre än hemma... fast de gav mej 10stycken mediciner som jag skulle ta 4ggr om dagen i 2 veckor! Hade infektion i tunntarmen,...Ju fler mediciner man får desto bättre läkare! Tror dem
Är pappan thai?
Nej men jag ar thai. Min man ar halv farang halv asiat men ej thai.
Vi har just haft influensa med 39 graders feber bada tva och jag tror vi fick 8st sma pasar med piller var.
Sa typiskt thailand men det funkade. Vi ar mycket battre nu.:)
Pratar du thai?
Maste sova klockan ar snart 2 pa natten har .
Maila min inbox om du vill.
hej sa lange:)
Rosarin: Okey... Usch vad jobbigt med influensa! Jag pratar inte thai,eller jag kan göra mig förstådd Vissa av min pojkvänns vänner pratar ju bara thai så har vart tvungen att lära mej
Även hans mamma,ingen engelska! Men det är SÅ mysigt, pratar du thai!?