Champions league
Innför stundande kvartsfinaler i turneringarnas turnering och lag som barca, arsenal, real och lyon ur leken vilka tror ni tar hem det??
Innför stundande kvartsfinaler i turneringarnas turnering och lag som barca, arsenal, real och lyon ur leken vilka tror ni tar hem det??
Liverpool tar hem det lätt :)
tror faktiskt på ett engelskt lag jag med..
Fast på man utd. såg man utd - bolton igår och det jag såg var världens för tillfället bästa lag leka fotboll med bolton.
Liverpool har väldigt god chans.
PSV bör gå relativt lätt, sen är det eriksgata fram till Aten =).
Efter PSV´s praktfiasko hemma mot ajax i söndags (1-4) så tycker jag nästan att dom kan lämna WO. Pinsamt
Däremot ser jag riktigt fram emot Man Utd - Roma
Kan bli hur bra matcher som helst eller hur dåligt som helst.
Båda lagen kan spela hur grymt som helst eller hur dåligt som helst. Mycket beroende på 2 profiler, ronaldo å totti. Spelar dom bra så spelar resten av laget bra.
Man U ser starka ut. Och nu har Liverpool också börjat spela bra. Chelsea kan man inte räkna ut heller får dom igång flytet så kan dom gå långt också. Blir minst ett Engelskt lag i finalen.
Mina sympatier ligger hos Liverpool, tror på minst final. Kan mkt väl gå hela vägen!
Liverpool såg ruskigt starka ut borta mot psv. Psv saknade visserligen en av världens bästa mittbackar i alex, men jag tror inte det hade hjälpt. Som det känns efter första kvarten så luktar det engelskt faktiskt. Tyckte chelsea spelade bra igår oxå. Men det kan bli svårt att göra mål borta i spanien.
Och som vanligt så kan man inte räkna bort tyskarna. bra att få oavgjort mot milan.