• Stufflan

Äntligen, efter 4 år och 9 månader

Hej!
    Vill bara berätta det helt underbara, som jag har svårt att greppa men som saka börjar sjuka in...JAG är gravid!!!!!
    Vi har varit oförklarligt barnlösa och testat mycket på de här åren; haft mycket sex, gjort hormonkurer, 4 inseminationer, akupunktur, hälsokost-piller-kurer som rosenrot och annat, flyttat, bytt jobb, sagt upp oss från jobb, bytt till mindre bil, slappnat av, stressat, tänkt på annat (nja, kanske inte helt), rest, 3 IVF där vi i ett av fallen satte in två ägg, 1 FET, alla ägg har varit av toppenkvalitet.. och så gjorde vi vårat första egenfinansierade IVF-försök i februari med två ägg och det gick vägen!!! Det är första gången jag fått positivt på gravtestet. Jag har två små pickande hjärtan i min mage och är så lycklig (samt har molande värk i rygg och mage och mår illa.. men det gör jag gärna så länge de där inne har det bra).

Ja, jag ville bra berätta det. Är ganska dålig annars på att skriva här men har genom åren läst mycket och särskilt under "Äntligen gravid"-rubriken för att hämta lite hopp när allt känts hopplöst. Om jag kan ge hopp till någon annan blir jag glad.
    Nu är det bara att hoppas att det går vägen. Det är en orolig tid framöver.. men jag är glad!
    Lycka till där ute. Många kramar Stufflan (v. 8+2)

• Svar på tråden Äntligen, efter 4 år och 9 månader
  • Caribe

HÄRLIGT ATT LÄSA - STORT GRATTIS
    Du ger mig hopp definitivt!

Idag är jag en dag närmare en graviditet
  • Momsie

J Ä T T E G R A T T I S!!
    Njut och försök att inte vara orolig, lättare sagt än gjort, men jag fick själv vänta i över 15 år innan jag fick min dotter, lite annorlunda historia men jag gläds såååå med dig!!! : )

• Paprikan

Åhh vad roligt!!

Jag har också hållit på länge, 4 år med 3 IVF, 1 FET, massa operationer och massa konstiga mer eller mindre vetenskapliga behandlingar. Och jag är nu i v 6+3!!

Har dock haft 3 MF, så jag tar inte ut någon glädje i förskott, men det känns iaf väldigt bra att ha kommit så här långt!

Stor KRAM och LYCKA TILL!!!

• C r e d o

Grattis till TVÅ liv i magen!

• Godisråttan81

En massa grattis..:)Glad

• åttiett

super super super stort grattis!!!!

• MissC

Vad underbart! Jättestort grattis. Det ger en hopp! KRAM

• Kizzen

Åhhhhh vad roligt.....
    GRATTIS

• Mia30

Wow, vad härligt, verkligen superduper grattis och lycka till:)

• Snillan

Grattis vad härligt, nu får jag nytt hopp. Har gjort 5 inseminationer, 3 ET och 2 FET (eller var det 3st) utan att lyckas, men vi ger inte upp ännu. Du bevisar att man inte ska ge upp! TACK!

• Minna07

Oj! Verkligen ett stort grattis till er!!! Så roligt! Hoppas att allt går som det ska!

• nea83

Åhhhhh GRATTIS!!!!!!!!!!! Va kul för er!
    Det ger lite hopp till en annan!

Lycka till!!!

• midsomer

Ååh vad härligt! Ska hålla tummen för dig. Det är bra underligt det där med oförklarlig barnlöshet. 4 år hm...beundrar att ni inte gav upp. Härligt och grattis!

Svar på tråden Äntligen, efter 4 år och 9 månader