• Anonym (undra)

har ni en pojkvän som lägger sin sats lite varstans?

Finns det ngn mer än jag som har en pojkvän som gillar att lägga sin sats på andra ställen än där den egentligen hör hemma (i musen)?? Han gillar brösten, munnen, magen o svanken (en gång i ögat men det var inte meningen den hade bara en sån fart.. ) Nu när vi bestämt att vi vill ha barn fortsätter han ändå att lägga den lite varstans inte alls ofta där den ska vara. Så nu har jag börjat lura honom för att få honom att lägga den där.. Som t.ex. att det är så himla mycket skönare om jag kommer samtidigt som han är inuti mig, så när jag märker att han snart är på gång så säger jag att han ska fortsätta för att det är så himla skönt.. (fast det r ju oxå så himla mycket skönare att få en orgasm om han fortfarande är kvar inne i mig..)

Ni behöver inte svara om ni är finkänsliga, jag vill bara veta om det finns fler som har liknande erfarenheter.. Detta är inget större problem för mig eftersom vi inte är barntokiga och måste få barn NU. Jag vill bara höra era berättelser.

• Svar på tråden har ni en pojkvän som lägger sin sats lite varstans?
  • Anonym (hehe)

Joo min sambo var oxå så en tid, när jag inte åt ppiller så ville han inte komma inne i mig så då fick han komma lite överallt, mest tycker han väl om att komma på brösten eller svanken.. :)) Men men, nu äter man ppiller igen, efter att Cassandra föddes så nu kommer han väl mest inne i mig, men de kan hända att han vill komma nånannanstans, vilket e helt ok för mig.. :D

• Anonym (undra)

Det är helt oki för mig oxå att han gör det.. Har inga problem med det och han är så gullig och hämtar alltid en handduk och brukar noggrant torka mig.. Hm, det kanke lät lite konstigt..

• Anonym (tjoho!)

Hej! När jag ville bli gravid och min kille oftast gjorde som din :O så brukade jag alltid "rida av honom" på slutet då var det liksom jag som hade kontrollen över hans "påle" hahaha...

• Anonym (undra)

Jo, det har jag oxå kommit på att man kan göra.. hehe! Vi får lura dem med alla medel.. haha! Det är ju inte det att han inte vill ha barn, han tänker nog inte på det bara.. De små rackarna kan ju inte bara krypa ner från brösten till musen.. öh!

• Anonym (hihi)

på magen. försöker också få han att lägga den i mig då det inte blir så jäkla kladdigt överallt. men annars vill han lägga den på magen, har också fått i ögat en gång. svider som 17. vill han inte lägga den i mej så får han spruta sig själv på magen haha. tycker verkligen inte om detta kladd och LUKT blä.

• Anonym

Vet han inte att han måste komma I dig om ni ska skaffa barn? Då bör du nog tala om det för honom...

• Anonym (J)

Mitt ex var helt fanatisk med att han vill komma på mig, även fast jag åt p piller. Han tyckte att det var upphetsande och ville gärna att det skulle vara lite porrfilm över hela sexet. Han var inte riktigt som han skulle.. menmen..

Min sambo och jag skulle prova det där en gång, och han hade sån jäkla på sin sperma att den for flera meter :-O Jag började avgarva, och han med för den delen..

• Anonym

Både jag och min man gillar när han kommer på andra ställen än just i musen, gärna på brösten istället!

• uffejl

förstår inte att dom tycker att det är skönt att spruta på olika ställen utanför, finns inget skönare än att vara inne med penis i musen och spruta efter att en kvinna fått ett flertal orgasmer

• uffejl

Jag hade mer än gärna träffat någon av er kvinnor här som är singel och vill få ett flertal orgasmer för att sedan få satsen i musen

Svar på tråden har ni en pojkvän som lägger sin sats lite varstans?