• JC83

Lyckotårar rinner ner för mina kinder=)

Efter många månader av förtvivlan och utredningar har jag nu äntligen fått mitt efterlängtande pluss...=) Jag är så fantastiskt glad och tårarna bara rinner ner för min kind=) Hoppas bara att man kan lita på billiga testers grav tester...är på BIM -1 idag och fick pluss nu på morgonen...ska testa med CB imorgon för säkerhetsskull..Hoppas bara att allt går väl nu och isåfall ska vi få en liten novemberbebis:)
    Jag vill bara skrika ut till hela världen...hur ska man kunna hålla tyst?? Lycka till alla därute håller mina tummar för er=) Kram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-21 07:04:46:
    Det tog sig på andra kuren pergo=) För er som vill veta=)

• Svar på tråden Lyckotårar rinner ner för mina kinder=)
  • Millizzz
    ****Ett stort GRATTIS till er!****Glad
  • Little Diamond

Ett stort grattis och lycka till!!

• mysmastodonten

va mysigt! stort grattis!

• JC83

Tack för alla grattis=) Lite svårt att smälta det hela faktiskt=) Men det sjunker väl in om ett tag=)

• qlurig

Grattis JC83....

Jag kan inte annat än att hålla med plussade själv den 21/3 efter första pergokuren men efter 2 års försök att bli med barn...
    Tårarna rinner och lyckan är fullkomlig

• puss

åh hurra för er och era bebisar!!

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ Bebis är mammas hjärta¸.·´)¸.·*).·´`·» «·´`·. »*'
  • engel71

Bamsekramar och grattis till er!!

• Fisen28

Gratulerar!!!
    Jag fick också ett plus för ett tag sen, efter min första pergokur och 1,5 års försök att bli gravid. Helt underbar känsla! Väckte min sambo kl 6 på morgonen, halft skrattande och halft gråtande. nu är jag i v 9 och allt verkar bra hittills. håller tummarna för dig! det är väldigt svårt att hålla tyst om det. berätta det för dina närmaste, deras stöd kommer du behöva ändå om nåt går fel, men det hoppas vi såklart på att det inte gör :) Njut nu av känslan och det fina vårvädret!

• k82

grattis! o bamsekramar på dig!!!!

Svar på tråden Lyckotårar rinner ner för mina kinder=)