• tere

Var kan jag beställa filmer och få dem skickade till utlandet?

Hej.

Jag skulle vilja köpa en tränings dvd, pilates eller liknande för att komma igång lite efter förlossningen.
    På dom ställen jag sett dem kan man inte få den skickad hit.
    Är det någon som känner till ett ställe där man kan få filmer skickade till utlandet?

• Svar på tråden Var kan jag beställa filmer och få dem skickade till utlandet?
  • Nyfiken gul

du har ingen kompis som kan beställa dom då o posta dom till dig?

• tere

Jo det skulle jag nog kunna men det skulle vara bekvämare lom man kunde beställa direkt själv.
    Men annars får jag nog göra på det sättet.

• utlandssvenska

Jag vet att min man har bestallt dvds och fatt dom skickade till England. Ska fraga honom nar han kommer hem.

• Maj 2005

Jag bruakr handla filmer på www.dvd.se
    Gjorde senaste beställningen tidigare i kväll. Dom tar 250:-- i fraktkostnad till utlandet, så jag brukar beställa massa filmer åt gången. Tidigare hade www.diskshop.se leveranser till utlandet, men dom har slutat med det. Det var lite synd, för dom hade väldigt enkel sökmotor där..... och billgare frakt.

• Maj 2005

Jag bruakr handla filmer på www.dvd.se
    Gjorde senaste beställningen tidigare i kväll. Dom tar 250:-- i fraktkostnad till utlandet, så jag brukar beställa massa filmer åt gången. Tidigare hade www.diskshop.se leveranser till utlandet, men dom har slutat med det. Det var lite synd, för dom hade väldigt enkel sökmotor där..... och billgare frakt.

Svar på tråden Var kan jag beställa filmer och få dem skickade till utlandet?